19 yaşındayım hoşuma giden tek şey bu çizgi film. İzlememiş olmak çok saçma :)


evet bircok kez izledim. cok severim:)
Buz Devri favorimdir ama
8. sınıfta hocamız izletmişti. Ardından 5-6 defa izlemiştim.
Ben de bir o kadar izlemişimdir: )
Her izlediğimde farklı bir anlam çıkardım☺️
Bir gün nerede yaşayacağım biliyor musun? -Cennet Şelalerinde, zamanda kaybolmuş bir yer. :)
Ah ah😬
😄😄
Cevap
3Cevap
Lisede edebiyat hocamız izletmistı çık harika bir animasyon
ben bunu duvar kagidi saniyodm sdce😕😕
Bende çok seviyorum, defalarca izleyebilirim ☺️🌟
Çok çok güzeldi 😊
Cok güzeldi yaaa
adı neydi
Yukarı bak
İzlemiştim
izledim güzeldi
İzlemiştim.
İzledim güzel
izlemedim
tabiki 🎈🎈
izlemiştim
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar