
Evet, benim mezhebim geniş mi diyorsunuz?







Evet arkadaşlar amacım mezheb savaşı çıkartmak değil! Mezhebiniz'in genişliğini merak ettim sadece
Söz sizde mezhebi genişler ve geniş olmayanlar.
#PeSimist.!








Ne geniş ne dar, kimseyi yargılamam ama kendime göre kurallarım var. Mezhepler arası "Savaşlar" bu sıralar çok fazla. Herkesin saygı göstermesi gerekiyor.
Dini, olarak bu soru sormadım zaten
Mecazi olara sordum😀
Estağfurullah olur mu öyle şey😀
Ben acıklama yaparım sen iste yeter ki
Şimdi toplum da çevrede çok değişik insanlar görüyoruz.
Toplumun ahlaki kurallarını hiçe sayan
Mesela ks'de bu çok var... rahat insan çok rahat
Onu kastediyoruz.😊
En güzel görüşü sen yaptın Eng bile vermeyi düşünüyorum.😊
Yanlış gelmedin doğru bir yorum😊
Niye üzülüyorsun ki bence güzel bir yorum.😀
Mezhep göreceli bir kavram. Ama bana sorarsan yerinde tabularım var.
Ne gibi göreceli? Ne gibi tabular bunlar?
Açıklama:
Bu arada bir hatam var mı😀
Yani benim "yerinde" diye tanımladığım mezhepim başkasına katı gelebilir veya geniş. Şimdi sana burada oturup da her birini sayamam.
Ayrıca bir daha hatan olsa bile uyarmayacağım deniştim
Seni es geçiyorum sen bizdensin zaten😀
Bizdensin derken?
Geniş değilsin 😀
Nereden biliyorsun?
Bizim rizeden kolay kolay mezhebi geniş insan çıkamaz da ondan😉
Yapma ya. :)
Ben sana güveniyorum bizim taraftan mezhebi geniş insan çıkmaz.😀
@karadenizhatunu zehra katılıyor musun?
İnkar etmedim zaten bende
Lafı çok dolandırdın ama😀
Haticeye değil neticeye bak
Ben haticeden yol bulur neticeye varırım😉
Sonuç aynı sonuç. Yani sen hangi yoldan gidersen git uzun kısa farketmeksizin aynı sonuca çıkarsın. Mantıksızlığın ve uzatmanın bir alemi yok
Dövseydin bari😑
Yanımda olsaydın onu da yapardım
Katılıyorum 👍😂
Pisikopat mısın sen😀
Yarıldım soruyu görünce
media.giphy.com/media/DYH297XiCS2Ck/giphy.gif
Başkanım merak ettim çok genişler var. yüzlerini bari göreyim dedim😂😂
Yok.. Hemde hiç değil.. İbretle seyrettiklerimiz çok ama😇
Cevap
5Cevap
Hayır değil biz ailemizden bir terbiye aldık onla gideriz şu an genişlik yapsam ailem kızar.
#Hayır
tövbe et. değiliz o ne ki :/
Hahaha😂😂 bu iyiydi😀
tesekkurler 🤗🤗
Geniş değil fazla katıyım bu konuda.
Hadi ya😀
Değil tabiki her detayı gözden geçirir sınırlarımı kurallarımı koyarım
Elhamdülillah değil ablam
Çok şükür geniş değil
İlgilenmiyorum 😂
Niye😀
Herkese saygı duyarım.
Mezhebim anoreksik
O ne la😕
Anoreksia nervosa
İnterneten baktımda bu mezheb değil ya
Dalgamı geçiyorsun hastalık ya bu
Evet. Hastalık. Baya zayıflatan, incelten bir hastalık. Yani menim mezhebim de baya ince ve dar demek. Dalga değil.
İlgiç yemek ye yemek ölürsün sonra
:) ben bu şekilde ölürsem huzurlu olurum emin ol.
Peki sen bilirsin sans hayırlı ölümler😊
değil şükür
Değil çok şükür
Hayır kesinlikle
Hayır değil.
Genişliği sevmem
değil
Değil sukur
Çok çok geniş
Benim yok
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar