Liselerde saç, sakal, dövme ve makyaj yasak olmalı mı?

Belki bazılarınız okula mı gidiyor düğüne mi diyebilir ama şunun tartışmaya açık olduğunu düşünmüyorum. Saydıklarımın yasak olması kesinlikle kişiyi daha çalışkan ya da disiplinli yapmaz. Kişi zaten çalışkan ve disiplinli olmak isterse olur. Kişi mutlu olduğu gibi göründüğünde psikolojik olarak kendini rahat ve daha özgüvenli hissedecektir. Toplum içinde kendi bireyselliğini daha iyi ifade edecektir. Bu da motivasyonunu yükseltecektir. Böyle yasaklar insanları bir kalıba sığdırıp tek tip yapıyor. Oysa her insan benzersizdir. Aynı şeyleri yapması aynı şekilde davranması aynı tarzının olması beklenemez.
Yasak olmalı.
Bu saçma bir yasak.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Liselerde saç, sakal, dövme ve makyaj yasak olmalı mı?
Cevapla