Anlatılanlara karşılık verdiğiniz cevap niteliğinde olan "Anladım" cevabını gerçekten anladığınız için mi yoksa geçişirmek için mi söylersiniz? Ben dinlediğim halde verecek bir cevap bulamadığım zamanlarda bu sözü kullanırım.
Evet bazan anlamadım ama salla gibi bazan anladığım için karşımdaki yirtinmasin anlatacam diye bazan sohbeti degistircemya anladım deyip lafı alıp başka konuya geçmek için v. s O değilde bu Anladım çok yerde kullanılıyormuş 😉😀
Bu duruma gore degisir bazen evet seni anliyorum bu hissi bilirim anlaminda bazen de himm anladim, sen anlatmaya devam et pek ilgilenmiyorum konuyla anlaminda olabilir..! İki durumda gecerli yani
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Karşı tarafa cevap niteliğinde verdiğiniz "Anladım" lafını gerçekten anladığınız için mi yoksa geçiştirmek için mi söylüyorsunuz?
En İyi Cevaplar