Ego yapmak gibi olsun bilgisayar Mühendisliği son sınıf öğrencisiyim, güzelim, bekarım. İnfaz memuru dediğin acaba hayatında kaç matematik çözmüş. Onu da geçtim kaç kitap okumuş. Şu konuşmalarına bakılırsa okuduğun tek şey gazetelerin spor sayfası olsa gerek. Çıkışlar sağ taraftan
2 bölüm okuyorum aramızda bir fark olacaksa o da okuduğum bölümleri hobi niyetine okumam senin ise meslek edinmek için okuman. Makine mühendisliği okumak sanki bir başarı gibi konuştun.
Of uydurma finaller olmadan, açıklanmadan ne harf notu. Donem başlayalı bir ay oldu. Tıp okuyor olsan bile en erken mayıs da bitiyor onlarda da harf notu yok. Of çok yalancısın çok.
En İyi Cevaplar