Neden? Allahim neden beni böyle siniyor, beni neden sevmiyor?

CARESIZ BIRINE BU UZUN YAZIYI OKUMAYI COK GÖRMEYIN!
Cocuklugum.. her cocugunki gibi olmadi.. düsmanimin bile yasamasini istemiyicem seyler yasadim.. oysaki iyi biriyim.. hatta 1 nevi melek.. herkezin yardimina kosarim.. ama beni kimse anlamaz.. herkez cikarci.. ne zaman 1i deyerli olduysa benim icin anladimki hep cikari icin yanimdaymis.. insanlar neden bukadar kötü? büsüsrü kötü taniyorum namazinda niyazinda allah onlari koruyo kollio.. ben fazla iyiyim ama bana yardim etmio.. bana cocukluyumu sevgiyi cok gördü.. cokmu sey istedim? sadece bana gercekten bir sarilisiyla herseyi unuturucak tek 1 kisi..
evet artik allahin adaletine inanmiyorum.. ne ailem ne dostum ne bir inancim var yani var ama yok..
ne olursa olsun savasan biriyim hala pes etmis deyilim ama allah yolumun kapatilmasina izin verio.. NEDEN BEN? BEN NE YAPICAM YALVARIRIM BANA CÖZÜM ÜRETIN! gecer sabret allah yardim etsin gibi seyler bana yardim etmio! ve 1 gün Benim hem sevgilim hem ailem hem dostum hem kardesim olucak kisiyi bulurmuyum? var mı böyle 1i?
Neden? Allahim neden beni böyle siniyor, beni neden sevmiyor?
Cevapla