Taşınmak? yaşayan anlar herhalde bakarmısınız?

22 senedir aynı evde oturuyorum 3 odadan ibarettir evimiz burada doğdum bu sokaklarda büyüdüm.
hayatta en korktugum şeydi taşınmak taşınacağımız hiç aklımdan gecmezdi bu güne kadar. Evimiz kira değil fakat bizede ait değil yani yıkıldığında mal sahibi değiliz.
Ailem uzun süredir ev arayaşında ucuza bir ev buldular fakat şu an ki evimize çok çok uzakta.
Alacaklar sanırım taşınmak zorunda kalacağız. Korktuğum şeyi yaşayacağım yani.
Fakat ben taşınma taraftarı değilim buldukları ev dubleks bir evmiş ben o kadar büyük evide istemiyorum kendime ait odamda olmasın.
Ben bu eve bu sokağa aidim cünkü ben kendimi burada buldum.
Benim bu evin her köşesinde bir anım var gözümü kapatsam neyin nerede oldugunu bilir, bulurum.
evet yeni gideceğimiz yerdeki erkeklerde aynı erkek kızlarda aynı kızlar Fakat ben istemiyorum Evimiz olacağı için sevine bilirim seviniyorum ama ben duygularımı bu evde bırakıp gitmek istemiyorum.
Sizinde aranızda taşınanız olmuştur ne hissettiniz taşındıktan sonra neler yaşadınız.
Duygularınızı cocuklgunuzu, bırakıp gitmek nasıl oldu.
Dönüşü olmayan çok kötü bir yol.
Güncellemeler
+1 yıl
Taşınacağımız zaman düşünemiyorum bu evden 1 çiğit kaldırma cesaretimin olacağını.
Taşınmak? yaşayan anlar herhalde bakarmısınız?
Cevapla