Faydalı bir birey olmak istiyorum. Ne yapabilirim arkadaşlar?

Merhaba KizlarSoruyor ailesi. Ben üniversiteden yeni mezun olacak bir arkadaşım. :) Hümanist filan değilim ama insana saygım var ve şu dünyadan toplumumuza ve insanımıza yararlı bir şey yapmadan ayrılmak istemiyorum. Yani kısacası boş insan olmak veya ben kendi işime bakayım da dünya yansa umrumda olmaz diyen tipte bir insan da olmak istemiyorum, vicdanım el vermiyor. Zaten şu son bilmem kaç senedir ülkemizin hali ortada, ne yazık ki eğitimden tut, ekonomiye veyahut işsizlik oranlarına mı gireyim yani siz de görüyorsunuz. Neyse işin özü ben kendi toplumuma ülkeme faydalı bir birey olmak istiyorum, boş insan olmak istemiyorum. Hem insanlardan bir şey alayım hem de verebileyim. Tavsiyeler bekliyorum sizden. Gerçi bilmiyorum nasıl olacak ama umarım kendimi geliştirebilir ülkeme faydalı biri olurum. Teşekkürler şimdiden.
Faydalı bir birey olmak istiyorum. Ne yapabilirim arkadaşlar?
Cevapla