Is yerindekilere rezil oldum cok kotuyum :(

Calistigim is yerindeki patronun ogluna asigim. 2 senedir calisiyorum, 1 senedir de platonik hislerim var. Onun bana karsi is disinda bir yakinlasmasini gormedim ama iste seven insan bir bakisini bile farkli yorumlamak istiyor. Neyse konuya girecegim..

Patronun oglu, (Can diyelim) bir gun hasta olmasina ragmen is icin sehir disina cikmasi gerekti. O yola ciktigindan beri aklim hep onda kaldi, ne ise bakabildim ne baska biseye. Telefonuna ulasamadim, nasil oldugunu ogrenemedim. Gece 10da da mail attim, insanlar sana nasil ulasabiliyor giderken hastaydin merak ediyorum seni iyi misin kendine dikkat et diye. Cevap falan gelmedi. Bende umudumu kestim yattim. Ertesi gun bir mail aldim Duygu diye bir kizdan megerse sevgilisliymis! Bana "Didem hanim can a ulasamamissiniz merak etmissiniz acaba isle ilgili bir sorun mu vardi? Eger isle ilgili bir durumsa ben on a ulasabiliyorum iletebilirim sorununuzu, ama eger bu merakiniz kisisel sebeplerinizdense size Canin sevgilisi olarak iyi oldugunu haber vermek istedim" yazmis... Bende evet isle ilgili diye kivirdim ama yutmadi tabiki. Bana isle ilgili meselelerinizi daha profesyonel bir uslupla dile getirin lutfen demis sonrada :(

Sevgilisi oldugunu bilmiyordum ama meger butun aile taniyormus Duyguyu.. Iste baska kimse bilmiyor ama Can dondugunde bana herkesin ortasinda Didem hanim bundan sonra sizi ilgilendiren mevzulari bana yonlendirmeyin gibisinden bir laf etti. Herkes isle ilgili sandi ama ben mevzuyu kaptim tabiki..

Sizlere sorum su bundan sonra nasil davranirim da bu cocugu elde ederim? Rezil oldum evet ama hislerim gecmedi :(
Güncellemeler
+1 yıl
umitsiz oldugunu biliyordum ama bu kadar imkansiz oldugunu bilmiyordum :(
Güncellemeler
+1 yıl
cevaplar icin herkese tesekkur ederim. O kizla ben bir olamayiz, ben onun yerinde olsam kendimi coktan isten attirir ve cirkeflik yapardim. Kiz asiri gorgulu ve yol yordam biliyo. Ustelik guzel ve zengin... Benim icin iyi seyler dileyin lutfen bu hafta icinde istifa dilekcemi vericem...


ayrica cocuk kiza yavru at hediye etmis simdi ogrendim.. Dunyanin en sansli kizi bence ama ben bunu daha fazla gormeye dayanamiyorum
Is yerindekilere rezil oldum cok kotuyum :(
Cevapla