21 YAŞINDAYIM BİR TANE BİLE ARKADAŞIM YOK NE YAPMALIYIM?

Buraya gelip çare arayacak kadar çaresiz bir durumdayım. 21 yaşında üniversite okuyorum. Yüz yüze konuştuğum inanın kimse yok. Belki 2 3 yıldır evden dışarı nadiren çıkıyorum bunalmış, sıkılmış bir durumdayım. Böyle yazıyorum diye belki aşırı çekingen veya şişman falan olduğumu düşünebilirsiniz ama değilim. İnsanlarla konuşabilirim ama insan yok. Dışarı çağırıp gezip tozacağım bir tane bile arkadaşım yok çok mu şey istiyorum? Cevap olarak bir çoğu dışarı çık gez diyecek ama bu işe yarayacak bir cevap değil. Siz tek başınıza gezin bakalım ondan sonra böyle yorumlar yapın. Sahile gidiyorum tek başıma yürüyüşe bir gidiyorum iki gidiyorum ama bir yerden sonra bıkıyorum. Tek başına nereye kadar? insanlar arkadaşlarıyla sevgilileriyle gezip tozuyorlar ben mal gibi tek başıma dolaşıyorum. İnanır mısınız bu yaşıma kadar bir tane bile kız arkadaşım olmadı. Bir kızın elini bile tutmadım. Önceden ben istemiyordum (lisede) bu tür şeyleri sevmiyordum ama daha sonra buna mahkum bir duruma geldim. Üniversiteye gidince kurtulurum diyordum ama olmadı başaramadım, resmen bütün umutlarım bitti, hayattan zevk alamıyorum bütün gün bilgisayarın başındayım, yaşayacak ümidim kalmadı ölmek istiyorum.
21 YAŞINDAYIM BİR TANE BİLE ARKADAŞIM YOK NE YAPMALIYIM?
Cevapla