Erkekler çiçek midir? Yoksa sadece kadınlar mı?


Erkekler çiçektir
Çiçek erkektir
Çiçek babandır
Baban kadındır
Sarı çiçeğe sordum başka cevabım var bkz;görüş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet, yine matişin kaya ayık değilken sorduğu sorulardan bir tanesi
Çiçek böcek birbirine karışmış
vignette3.wikia.nocookie.net/.../latest
Selam pengu pingu
Sorma akıyor bugün yine maşallah
Baban kadındır.
heh soruyu görünce tam bu tweeti yazmak için girmiştim, zaten konu buymuş :D
Tabi ki de, zahmet etme diye ben koydum 😂😂
Kadın kadındır =/
Cevap
40Cevap
Çiçek olmak kötü bir şey mi?
çiçekler çok güzel bitkilerdir Zerafetleri, kokuları, hissiyatları...
Eğer bir kadın "çiçek" iltifatını hakaret olarak algılıyorsa o kadının düşünce yapısında bir sıkıntı var demektir
Ben de çiçeğe benzetilecek kadar güzel olmak isterdim, ve bundan gocunmazdım
bu insanlar çok boş işlerle uğraşıyor...
www.uyarilevhalari.com/image/product/1201.gif
ben koparır geçerim, polemiğe girmem :D
bknz:
photos1.blogger.com/.../polemik.jpg
İnsanoğlu aslında hayvan bile değildir. Her türlü pisliğin kaynağıdır. Sapıklık, pedofili, nekrofili, kadın istismarı, çocuk istismarı, savaşlar, katliamlar, cinayet, işkence, siyasi sapkınlıklar, kitlesel çatışmalar, dini baskılar, inanç yoluyla yapılan sömürüler, hırsızlık, yolsuzluk, rüşvet, adaletsizlik, müsamahasızlık vb...
Çiçek.. bitkidir.
Erkekler hıyardır desen kızar da bunu gibisin desen sevinir. Biz de öyle bir cinsiz.
2.bp.blogspot.com/.../ssss.jpg
Anlatım bozukluğu için özür dilerim. İstemeden oldu. Yoksa sana yanlış yapmak istemedim. :P
Üzgünüm bunu asla affedemem shshsjnd
Aslında anlatım bozukluğu yok yazım yanlışı var. Bunu affedebilirsin.
Kadınlara ne yapsanız yaranamazsınız, sanki kadınlar şerefsizdir dedik, çiçek dedik ulan insafsız. Vicdansız feminist.
Tuuu allah belamızı versin
להבה כחולהBir ara erkekler arası dönen muhabbette "çiçeğim" diye hitap ederdik birbirimize. Eskiler ne güzelmiş bee.. İnsanın aklına gelip hatırladıkça.
basit bir iltifatı bile bu kadar polemik malzemesi yapıp feminence kullananlar ahmaktır diye şık eklesen daha muteber olurdu
Erkekler de kadinlar da insandir.. iste tum mesele bunu kabullenmekte :)
Kadınlar çiçektir erkeklerde sudur. Çiçek topraksız olmaz toprağında suya ihtiyacı vardır toprağı besleyende sudur.
Bence tüm insanlar birer çiçektir. Sadece bazıları kötü şartlar altında bazıları da iyi şartlar altında yetişir.
Bu nebicim fotodur ya.. hele hele itiraz yan kadın neyin kafasi.. bu ülkedede herseye pankart acildi be vay arkadas.. yorum atanlarda şahane..
Kadın çiçektir, erkek ise taç yaprağının büyüsüne kapılan bir böcek.
Bir feminist atasözü der ki ''Kadın kadındır çiçek babandır''
erkek diken kadın ise çiçektir. çiçeği koklamak için önce dikenin batması gerekir. erkeğin kıymetini bilin beni sinirlendirmeyin...
Sadece Kadınlar çiçektir.. eğer erkeği bir çiçeğe benzeticek olursak erkekten sadece kaktüs olur..
Ay resmi anlamak için çaba gösteren sadece ben miyim 😂
Biraz daha zorlasalar bir çiçek yüzünden iç savaş çıkarakacaklar
erkekler çiçek değildir olsa olsa çiçeğin sapı olurlar.
bir lezbıyen feministin tuhaf mallıkları volume 1 ve geyikçi gençlik
Erkekler çiçektir hep dikkat ister özen ister çok sularsan azar az sularsan küser. . .
Kadın kadındır baban babandır çiçekte çiçektir uzatmayın. 😂
şimdi çiçek babaysa annede kadınsa 🤔 sarı çiçeğede sorarsak cevap vermez
:D :D baban kadındır koptum
deve dikeniyiz 😯😉😂
:) güldüm hem de iş yarinde sesli güldüm.
Sordum sarı çiçeğe bir çicek benim dedi 😶
Sarı çiçeğe soralım 🤗😁
erkekten çiçek olmaz kaktüs olabilir
Kadınlar
Kadınlar çiçektir babalar babadır
Çiçeğin, baba kadındır.
sordum sarı çiçeğe annen baban var mıdır 🎶🎶
Kimse çiçek değiliz. Hepimiz insanız.
çiçek çiçekse ağaçta ağaç o zaman?
Erkekler güldür çiçektir :D
Erkekler olsa olsa kaktüs olur 😄
sadece kadınlar çiçektir
Kaktüs de bir çicekter :)
Erkekler çiçektir.
Erkekler erkektir ya jdhdvdjrg
Kadınlar çiçek erkekler böcek herhalde 😂😂
abin kaynanandır
Hepimiz çiçeğiz
sadece ben😂
Ben cicegim
Bu ne saçmalık ya
kadin babandir
kadınlar sadece
Ben bilmem
Çiçek babandır.
Ne gereksiz şeyler..
Ben ve çiçek 😒
Ben çiçeğim
Çiçek çiçektir
Herkes çiçektir
Kadınlar şiirdir.
Beyin error
sade kadınlar :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar