Titiz bir insan olarak nasıl tepki verirdim bilmiyorum

Böyle bir şeyi asla kabul edemem!
Insanlik halidir olur öyle.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Nolcek be sürsün de çok ıslanırsa ben rahatsız olurum sorun orda ama bişi demem yani ablaya insanlık hali sonuçta
Olur yani. İnsanlar kaza ile ölüyorlar bile. Sorun etmezdim.
Yanlışlıkla yapmıştır zaten yoruluyor tüm gün zor şartlar altında özür dilesede dilemesede takmazdım.
Dısardan sorun yok abla icerden soverim
Cevap
18Cevap
karşı tarafın tavrına da bağlı ama her ne kadar sinirden küplere de binsem bağırıp azarlayasım da gelse insanlık hali derim ne yapacan
Abla ne yaptın ya derim özür dilerse tamam der geçerim
olan olmuştur yapcak bişey yok gidip temizlemekle meşgul olurdum
titiz bir insanım ama cafede üzerime su / kahve dökenle bir farkı olmazdı..
kaza kazadır..
problem yok sıkmayın canınızı der, işime bakarım..
özür dilemezse tepki veririm dilerse hiç problem olmaz insanlık halidir.
insanlik halidir olur geldi buna benzer birşey basima
aşırı titiz ve huylu bir insan olarak ters bir tepki vermezdim.
insan sonuçta oda istemez ne temizlikci olmayi neden senin incileri dökülen pacana degdirmeyi
O insan sana değil, sen ona dikkât edeceksin... önüne bakarsan sıkıntı olmaz...
ses etmem. can sağlığı.
Ne olacak insana birazda mikrop lazım ;)
Böyle küçük şeyleri büyüten biri olmadım hiç.
yuzunden bilerek yapp yapmadigi anlasilir zaten
Sorun degil kalp kırmayı sevmem.
Bir şey yapmam insanlık hali dir.. 😉
Asla kızmam işini yapıyo dalgınlık
İnsanlık hali sorun etmem
Bizde insanız olur yanlışlıkla
Sorun yok. İnsanlık hali olur öyle şeyler
Bende paçamı ona sürerim 😁
Insanlik hali
Kazadır olmuş ölmem ya ne deyim
Sıkıntı yok
Boş bir odaya çekerim.
Olabilir oyle seyler
%98 iyimiş
Sorun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar