Subay kızları nasıldır, çok mu havalı olurlar?

Muvazzaf veya emekli olması, sınıfı ya da branşı farketmez, Subay kızları artist ve narsist midir

Havalı, şımarık, alaycı, dalgacı
Simitçi kahveci gazozcu mu olurlar

Nedir o kıymetli fikirleriniz

Subay derken, özellikle üst Subay olarak değerlendirelim yani

( siz şimdi " üst subay " nedir bilmeyen vardır
Binbaşı, Yarbay, Albay üst subaydır
Teğmen, Üsteğmen, Yüzbaşı da subay

Hee muvazzaf da halen görevde demek
Emekliyi açıklamama gerek yok sanırım )
Subay kızları nasıldır, çok mu havalı olurlar ?



Subay kızları nasıldır, çok mu havalı olurlar?
Cevapla