Böylesine ciddili bir soru sorduğum için kusura bakmayın
Kafam iyi galiba
Kafam iyi galiba
erkek tabikide bana öyle bir müjde gelse dünyalar benim olur ama benim çocuğum olmuyor çünkü karım yok 😆😂😂
haklısın filmlerde öyle
valla onu kimse bilemez ama ben aglardim
sen hic anne karnindaki bebegin kalp atislarini duydun mu? ben yegeniminkileri duydugum halde kendimi zor tuttum. o bir mucize. ve babalar aglamaz kelimesi yalan.
Ben sevinirim ikisinin yerine de ortalığı karıştırmayalım
Kadın çünkü bebeği hissediyor
Cevap
11Cevap
Sende olaylar ters işliyor demekki normalde insanlar kafası iyi olunca garip şeyler sorar ama sen kafan iyi olunca ciddi ve normal şeyler soruyorsun :D :D
Anne bir müddet sonra sıkılıyo çocuğundan, Baba daha çok sevinir.
Ne bileyim yaoovvvgv ne önemi var birleşmişler ve ortaya bebek gelmiş. Aslında çok garip nasıl oluyo beynim çözemiyo albayım. Kelimeler albayım anlamlara gelmiyor
Baba daha çok sevinir, kadın daha endişelidir evlat
Ayy ben cok duygulanirim.
Duygu seli yasarim kesin.
baba daha çok sevinir eminim ama anne daha çok sever
kadınlar daha cok sevinir
Çocuğu kim daha çok istiyorsa o.
kişilerin duygusallıklarına göre değişir.
Kadin bence
Erkeklere bakma sen. Tozdan nem kapan kisiler onlae
Anne daha çok sevinir
Her ikiside sevinir.
İkisi de aynı
Ikisi de sevinir
kadın
Erkek
Anne.
Anne
Anne
ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar