Bn cok cekiyorum esimin ailesinden. detaya girmeyecem klasik seyler cogu.. ama gercekten illallah diyenlerdenim bende... esime cok kirginim.. sebeb ne olursa olsun ailesinin suclu oldugunu bildigi halde kesinlikle sikayet etmemi istemiyor.. ama onlar benden sikayet edince hesap soruyor neden soyle boyle ettin gbisinden... son zamanlarda cok uzerime geldiler bende esime anlatmak zorunda hisediyorum... bakiyorumda hep bir korumaya calismalar falan cok bunaltti beni.. haksiz olduklarini bal gibi biliyor.. en son küstüm konusmuyorum. bana bugun vasssptan video atmis. hani bir erkege annesini ailesini kotulemenin ters bisey olduhunu anlatan. bn gercrkten madurum gercekten nasil davranayimki sorun yasamayayim.
Yaptiklarini anlatayim :kiyaslama yaparlar akrabadan alma gelinin yaninda kucuk dusururler ki ben ondan daha iyiyim herkonuda cumle alem bilir... oglunun yaninda farkli benle basbasayken farkli davranirlar.. evlerinde her isi ben yaparim oteki gelini over k velidem baska yerde.. bisuru benzer sey cok uzun. en cok zoruma giden. cocuklarimin ismi kayinbabam kayin validemin isimleri.. dedikodumu yaparken duydum kulaklarimla ona bile itirazlari varmis neymis kendilerinemi sorduktta verdik isimleri. esime anlattim of yeter uzatma kalk cay koy falan gecistirdi... esimin haksiz olsalarda ailesini savunmasi biktirdi beni.. el kizinin ne gunahi var herkes sonucta gitti yuvada mutlu olmak ister. ama esimin annesi ablalari hep doldurulra esimi.. illaki ayda 2 sefer bir tatsizlik yasariz onlar yuzunden
Yaptiklarini anlatayim :kiyaslama yaparlar akrabadan alma gelinin yaninda kucuk dusururler ki ben ondan daha iyiyim herkonuda cumle alem bilir... oglunun yaninda farkli benle basbasayken farkli davranirlar.. evlerinde her isi ben yaparim oteki gelini over k velidem baska yerde.. bisuru benzer sey cok uzun. en cok zoruma giden. cocuklarimin ismi kayinbabam kayin validemin isimleri.. dedikodumu yaparken duydum kulaklarimla ona bile itirazlari varmis neymis kendilerinemi sorduktta verdik isimleri. esime anlattim of yeter uzatma kalk cay koy falan gecistirdi... esimin haksiz olsalarda ailesini savunmasi biktirdi beni.. el kizinin ne gunahi var herkes sonucta gitti yuvada mutlu olmak ister. ama esimin annesi ablalari hep doldurulra esimi.. illaki ayda 2 sefer bir tatsizlik yasariz onlar yuzunden
Güncellemeler
+1 yıl
Benim aslinda sorumun dip notu şudur boyle bir durum karsisinda nasil davranmaliyim hep ailesinin oyununa gelmiyeyim hem esimi kendi tarafima cekeyim..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar