Mutlu değilim, arkadaşlarımla sorunlarım var ne yapmalıyım?

Benimle azarlar gibi konuşuyorlar bu 3 kişi. Birbirlerini kırmıyorlar ama konu bana gelince aslan kesiliyorlar, ben hep ağlıyorum. Ama hata bende çünkü çok fazla laubali oldum hep espri şakalar... Ağırlığımı koyamadım. Artık düzelmez mi bundan sonra bir şeyler?
Güncellemeler
+1 yıl
Espri yapınca gülsem bir dert gülmesem bir dert benim için. Gülmeyince de neymiş küsüm sanıp neyin var diyen yok
Mutlu değilim, arkadaşlarımla sorunlarım var ne yapmalıyım?
Cevapla