Kiradayım, yanlışlıkla kapıyı kırdım 😔 Bir şey olur mu?

Başka bir eve taşınmak istiyoruz. Ağırlık çalışırken dambıl elimden düştü ve odamın kapısına geldi, küçük bir kısmı kapının içine göçtü. Ev sahibi fark ederse bir şey olur mu? Depozito vermiştik zaten, duvarları baya deldik raf yerleştirmek için o yüzden parayı geri alabileceğimizi sanmıyorum ama ekstra para isteme durumu olur mu? 😞
Kiradayım, yanlışlıkla kapıyı kırdım 😔 Bir şey olur mu?
Cevapla