Kavga ettim dostumu çok özlüyorum ona mesaj atmalımıyım?

Yakın arkadaşımla 1 sene önce kavga ettik ve evleri ayırdık şu an konuşmuyoruz. Onun bana karşı hatası oldu, kazık attı açıkçası. Herkes barışmamız için birşeyler söyledi bana fakat o özür bile dilemedi. Dilese affetmeyi düşünüyordum bile. Herkesi kendine çekti yalnız kaldım iyice. Yapı olarakta biraz çekingenim zaten. Ona çok kızgınım ama çokta özlüyorum. Eski arkadaş grubumuzla tek ben konuşmuyorum o onlarla takılıyor diye ve onları öyle gördükçe kıskanıyorum açıkcası. Sizce ona mesaj atmalı mıyım. Bu durum beni ezik gösterir diye kokuyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Kavga ettim dostumu çok özlüyorum ona mesaj atmalımıyım?
Cevapla