Ekmeğin yanık kısmını yemek, evleneceği eşinin güzel olacağına işaretmiş doğru mu :D?

Ekmeğin yanığını yiyenler için evleneceğin eşi için güzel olur diyolar :D doğru mu sizce yoksa hurafe mi?

Eskiler öyle söyler bende iki kez karşılaştım bu cümleyle... Her ne kadar inanmasam da inanmak istiyorum çünkü ekmeğin gevreğini yanığını çok severim ama bu sözü duymadan öncede çok severek yerdim, şimdi daha çok yerim :D :D :D

Siz hiç böyle bişey duydunuz mu çevrenizde?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi
Ekmeğin yanık kısmını yemek, evleneceği eşinin güzel olacağına işaretmiş doğru mu :D?
Cevapla