Abi/abla yerine ismiyle mi hitap edersiniz ? (Anket de var iyi günler :)
Abi&abla derim
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben iki yas büyük abim var abi diyemiyorum ismiyle de hitap edemiyorum seslenemiyorum uzaktan yanına gidip söylüyorum ne diyeceksem ne garip bir durum ama arkasından abim diye sözedebiliyorum cok sükür :) yoksa o benden iki yas büyük olan kardesim olacak adam var ya diye söz etsem olmazdı zaten :)
Hayatım boyunca bi' kere dahi olsa abi/abla diye hitap etmedim. Bu onları sevmediğim anlamına gelmez yanlış anlaşılmasın onları her şeyden çok seviyorum.
abim benden 8 yaş byük ismiyle hitap ederim.. berbat bir durum ama acayip iyidir aramız
ailede kim var sa ismi ile arda anne&baba sinirliysem bey hanım derim kişiler
Cevap
5Cevap
Ablamla aramızda sadece 1 yaş var abla demeye alışmışım ismiyle hitap etmeye çalıştım ama yapamadım :)
Eğer kavgalıysak ismiyle hitap ederim. Bir küslük durumu yoksa abla abi derim . :))
abime abi derim oda 10 yaş büyük olduğu için ablarıma ismiyle hitap ederim :)
İsmiyle hitap ederim.
Öz değilde süt kardesim, bana abla diyo evet aramizda 6 yaş var. Benden bir yaş küçük kardeşim demiyor...
Abi&abla derim sorun yok :)
Her zaman derim, boyle ogrendik ;)
benden büyük yok olsaydı da abi abla demezdim
A dedim, saygı önemli
Genelde isimleri ile hitap ederim.
abim-ablam yokki
Büyük kardeşim yok.
Abi/abla derim
Abi & abla derim...
abi abla derim ben
Abi&abla derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar