Kaldığım yerde yan odamdaki kızı sevmiyorum ne yapmalıyım?

Üniversite son sınıf öğrencisiyim 3 ay vaktim kaldı. Ama yan odamdaki kızı hiç sevmiyorum anlaşamıyoruz çok ses yapıyor sürekli arkadaşları geliyor gece 3 e 4 e kadar ses yaptıkları oluyor. Kaldığımız yerde de ses yalıtımı yok artık kıza kafayı takmış gibiyim sürekli bu kız aklıma geliyor bazen o yurtta diye yurda giresim gelmiyo ilk kez bir insana karşı bu duyguları hissediyorum 2 kez şikayet etmiştim ama hiçbir işe yaramadı kızı uyardılar kız hala aynı değişmiyor. Ben fazla yüz göz olmak istemiyorum çünkü aynı ortamdayiz. Bana akıl verin ne yapmalı yim?
Kaldığım yerde yan odamdaki kızı sevmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla