İstanbul sübyan okulunda ''cihat eğitimi'' adı altında kalaşnikoflu çocuklar..
Sabahtan bu yana ders yapmasına izin verilmeyen Ankara Üniversitesinde bilimsel eğitimi savunan akademisyenlere gazlı tomalı, plastik mermili müdahaleler devam ederken, akademisyenler yerlerde sürüklenirken Işıd'ın sübyan mektebi açtığı haberi de kanallara düştü.. Çocukların cihat eğitimi adı altında kalaşnikoflarla çektikleri fotoğraflar paylaşıldı. Alıntı
Umarım haber asparagastır. Yoksa halimiz iyi görünmüyor.
Öncelikle paylaşımınız o kadar yanlı ki. Birincisi sanki bu okul devlet kontrolünde hala işlerlik halinde gibi bir izlenim veriyorsunuz. İkincisi bu okulun ortaya çıkışı yani bu yasa dışı illegal faaliyet yürüten mescitin ortaya çıkışı zaten iddianeme sonucu ortaya çıkarılıyor. Alınan ifadeler ve tutanaklar ile. Yani devlet tarafından ortaya çıkarılıyor. Siz burada bir karşılaştırma yaparak sanki Ankara'daki akademisyenlere eyvallahı olmayan devletin İşid okulunu finanse ettiği gibi bir algı yaratıyorsunuz. Haberi okumadınız mı neden mescid görünümlü bu yapının ABD ve Avrupa'nın birçok yerindeki gibi istihbari çalışma gibi gizli tespit edilen bir yapı olduğuna değinmiyorsunuz? Amacınız nedir?
ABD ve Avrupa'da radikal eğilimi kişilerin bu gizli yapılanmalarını da devlet teşkilatları bünyesinde ortaya çıkarır ve iddianame hazırlar. Burada karşılaştırma faaliyetinde bulunarak neyi ima ediyorsunuz? Haberi neden saptırıyorsunuz? Bunlar el kol sallaya sallaya yapmıyorlar bu işi. Gizli bir faaliyet kısaca bu. Ayrıca iddianamesi yeni hazırlanmış bir konuda konuşuyorsunuz. sabahtan beri ders yapılmasına izin verilmeyen diye ifade ettiğiniz Ankara Üniversitesinin karşısına bu okulu koyarak bu izin dahilinde yürütülen bir faaliyet diyerek devleti zan altında mı bırakmaya çalışıyorsunız?
Dersın başlıgında da Atatürke hakaretler var aynısını ülkemizde kimler yapıyor? atatürke hakaret eden ıkı parti var zaten biri terorist partisi hdp digeride mı teroristlerle aynı yerde o zaman hanı hayır dıyenler teroristse bu ısıdle aynı dusuncede olanlarda terorist olmuyor mu?
Onlar terörist değiller sadece öfkeli Müslüman gençler canım.. Her yerimiz zaten sakallı şeytan köpekleri ile doldu.. Adım başı cemaat sıçırtması var sokaklarda..21 nci asırsa orta çağa doğru hızla dönmeye gidiyoruz...
bir halt olmaz az kaldı 2000 lere doğru geri çekilip yapılandılar son 10 senedirde faaller yine geri çekilip yapılanma sürecine girecekelr asıl mesele elleri armut toplaması bizim develtimizinde gelişsin tetikte olsun tekrar geldiklerinde fazla zaiyat vermeden hazır olsunlar
En İyi Cevaplar