-facebook'a bikinili fotoğrafını koyup, dışarıda bacaklarına falan bakılınca çemkiriyorsa,
- dudaklarını büzerek poz verince güzel ve seksi olduğunu sanıyorsa,
kezbandır :)
kezbanuslar
1-Bıyıklı hatta sakallı olurlar.
2-Konuşmak yerine trip atarlar.
3-Kendilerini Adriana Lima'dan daha güzel hayal ederler.
4-Erkek "Naber", dese oha şeyetseydn bari diyerek azgınlık belirtileri ortaya çıkar.
5-Kebanusların kilosu 70 - 80 arası boyları 1.60 - 1.62 arasındadır.
6-Kezbanuslar , adonisli , baklavalı , uzun boylu , zeki , centilmen v.s özellikli erkek isterler
7-abi,aleykümselam gibi terimler kullanır.
8-Dünya üzerinde sıkça bulunmasada Türkiye'de yaygındır.
açıklamış :D
Erkekleri terslersen namusluysan Kezbansin :D simdi kesin banada kezban diycekler hahaha
aynen öyle devir kötü hemde cok tabi buna modernlesme diyorlar buda ayri bir geri kafalilik neyse bu konu uzarda uzar :)
tsk :)
Sorularına bakarak rahatlıkla anlayabilirsiniz. Bu kezbanlar genelde gizli olup vücut ölçülerini yazarlar ve seksi olup olmadıklarını sorarlar ayrıca yaşama alanlarında nasıl havalı(cool) olabilceklerini soran bu kezbanlar popülerliğe kafayı takmış durumdadırlar. Teşhisi koydum ama reçeteyi henüz yazamadım..
:D
İnsan sevdiğine takılır ve onu sembolleştirir.senide kezban lakabı ile sembolleştirmiş. sen bu sembolü beğenmediysen sende ona karşılık itici bir sembol bulup ona o şekilde hitap et diğer gün sana kezban diye yanaşmaz
Cevap
36Cevap
bi de ciddi cevap veriyim her konuda sevgilisine bağımlı yaşama ihtiyacı duyuyosa sevgilisi olmasa ölücek hastalığı varsa kendi başına birey olabilme anlayışı yoksa ben ona kezban derim
bi de dibi gelmiş saman sarısı saç :D
Salak salak fotolar çekilen, her erkeği kendine yavşıyo gibi gören, kendi kendine triplere giren ,espriden anlamayan, kendi tipine bakmadan herkese laf atmaya çalışan , gereksiz ergen kız topluluğuna kezban denir.
En adamakıllık yorum bu galiba
:))
davranışları herşeye trip atması kendinden güzel kız görünce o kadar bakımı makyajı ben yapsam nolurum demesi giyinmeleri küçük dağları ben yarattım edaları sanırım böyle.
yani böyle oluyo sanırım bunlara kezban diyolar ama bence dememek lazım herkesin yapısı yaa onu da öyle kabullenmek laızm.
demekk ki=)
tamam tamam ben kezbanim (hemide en agirindan).hadi dagilin simdi afghjlf
kezban ; zeka seviyesi normal bir kıza göre düşük, oturmayı kalkmayı bilmeyen, edepsiz, makyaj yapmayı bilmediği halde makyaj yapan bıyık ve kaşlarını almayı unutan ve bütün bunlara rağmen kendini dünya güzeli sanan erkekimsi birşey
bakımsız oldugu halde bakımsızlıgını kabul etmeyen ve üzerine bide tüğ dikerek farklı tarzlarda şekillerde fotoğraf çekinen kendinsini Polina zanneden karşı cinse genel olarak 'Kezban' deniliyor.
liseliler o kadar reddedildiler ki artık kızlara bu yaftayı taktılar ve kurtuldular. kedinin ulasamadıgı ciğre mundar demesi gibi. ama kızlar verse nefessiz s..erler o baska
Çok makyaj yapması, kendisine olduğundan olgun göstermeye çalışması.
link :(
bizim kıroların hanzoların kız versiyonudur. bakımsız kendini bişe sanan kızlardır.
aaa bak bu aynı zamanda kendini kendini kıvanç t., burak Ö. gibi sanıp utanmadan türk kızlarına laf atan rus hastası erkeklerin de kız versiyonu:D:D ;)
TDK Kezban'ı şöyle tarif ediyor: Kahya kadın, bir daireyi idare eden kadın.
Sen gerisini boş ver yeni yetmelerin uydurması işte.
erkeklerde apaçi diyosunuz ya siz kızların apaçi ve türevlerinin toplu adı kezban olarak geçmekte lugatımızda :)
ya su insanları hor görenlere kıl oluyorum gercekten
seni cımbızla almak lazım :D
:) teskler
Bi daglar kızı reyhan var ama onun arkadası mı acep o.O
bunca zaman oldu anlamadın mı şekerim tuhafların uydurduğu bişey işte çokta takma her kezban diyenin anası fransız heralde
saf temiz köylü güzeli bir kıza derim ben oda belki yoksa kullanmam :D
adamlara yaranmak için faşistsin sen diye mazeretlerine kılıf bulan herkes kezban :/ evet kürt faşistlerinden nefret ediyorum.
sorulara cevap kasmıyoruz diye bunalrı sizden öğrenicek değiliz !
kürtlerden değil, kürt faşistlerinden nefret ediyorum bu ayrımı yapamayıp bir de ırkçılığın alasını yapanlar işte bir kezban sürüsü daha.
kürt faşistlerinin de söylediği gibi faşistlik nefret tetikleyicidir ve tam o noktada artık sende bir faşistsindir.
evet kürt faşistleri o kafatası diye taşıdığınız skko şeyler size böyle zamanlarda lazım.bir de osbirler meşgulken. hadi devam sitede faşist avı !
onların mk yeter ki sana bişey olmasın popi <3
<3
Bence kendini çok bir şey sanan ama aslında bir b.k olmayanlardır
kezban
ben:selam nasıl tanışabilirmiyiz
kezban:oha sksydn bariii .s .s.s
Kezbanın birçok anlamı vardır aslında dogru olanı
Bir erkegin kıza baktıgında kızın kendini dünya güzeli sanması ve onu seven erkegi küçük düşürmesi.
ilk başta bir kelimeyi hemen şiakyet etmesi olabilir..analmadan dinlemeden engellemsi ve abaza flan demsi olabilri çok kriter var
şu kezban tabirine takılmışsınız gitmiş başka isim mi yok ya
erkeklerdeki karşılığı kezbani olsun hoş olur bence :)
genel manada bakımsızlara deniyor ama ben kimseye kullanmıyorm
erkek kılıklı kızlara,
birinin ismi kezban galiba BURDA,
fazla özenti olan kıza diyoruz. rihanna saçını kısalttı diye ptt 1. lig topçularına dönen kızlara mesela
Bıyıklarını almayan kızlar -_-
lider ruhlu kişilere kezban denir misal yenge yenge kezban yenge muhtar moldun kezban yenge..
Alttan 5. cevaba bak nick:kahkaha Canlı örneği var :DD
Eskiden hiç yoktu böyle kelimeler :p yaşlandığımı hissediyorum bazen.
Ben genel olarak bıyıklılara diyorum ; sınıflandırma çok daha kolay oluyor :P
kuyruk sallayıp sallayıp en sonunda şerefsiz diyen insana kezban denir :D
arama bölümüne kezban yazarsan binlerce tanım şansı bulabilirsiniz :)
aynada memintoları sıkıp uçlarını kapatarak kas varmış gibi foto çekmeleri.
Erkek: Maganda
Kız: Kezban
Kezbaniye var hani onun kardeşi :D
isminin kezban olması
yani yüze sekseniniz Kezban.d
Adın Kezbansa Kezban derler :D
Adının Kezban olması...
bakımsız olan kızlara takılmış olan lakap
Davranışların + Bakımlı mısın. bu kdr.
istediklerini yapmayan vermeyen her kız kezban
namıslı kızların adı kezbana çıkmış
sevmediğimiz her kız kezban
Erkek gibi sakal bırakanlar var mesela.
aynen bakımsızsa kezban diyoruz
Kültürsüz cahil kızlara denir
erkekte kıro neyse kadında kezbanda odur :d
ismidir baska ne olabilirki?
#direnkezban
kezbanlar çirkin oluyor genelinde
Hergün düzenli olarak bu soru soruluyor...
:D:D:D
senin gibilere iştee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar