Önce bişe soracam bu eksileri sen mi veriosun? Bütün cevaplara - vermişler nerdeyse. Nese soruya gelirsek zor bir durum. Önce sevgilimle konuşurum benim yanımda olacağını sölerse kendimi ailesine sevdirmeye çalışırım. Kısaca biraz yüzsüz olurum. Baktım olmuo sevgilime annesiylr konuşmasını bir karar vermesini sölerim. En doğru yol bu gbi görünüyor. Bide gerçekten evladının iyiliğini isteyen anneler var (karşı tarafın ciddi bir kusuru vardır) bide evladının iyiliğni istediğini sanan anne var ( karşı tarafın bir kusuru yoktur sadece kendi bulduğu gelin adayı ile oğlunun mutlu olacağına inanır bununda sebebi annenin kendi bulduğu kızın ailesini yakından tanıyıp sevmesi olabilir. Kızın kariyerli olması olabilir) lakin herşey kariyer demek değildir. Doktor olupta kocasına hergün sövende var. Diceklerim bu kdr çok uzattım galiba
Evet devam ederim kisacasi isin icinde ask varsa sonunda ölüm olsa bile yinede giderim Ama ask yoksa sadece zaaf varsa oda yandığı gibi söner derim Sevgi anlatmakla anlatilmaz anlatsanda anlamazlar anlasalarda anlamamazliktan gelirler Ben şunu yaşadım şunu bilirim 9yilimi adadim bir kiza o beni istedi ben onu ama bir kac aksilik oldu olmadı baskasiyla evlenmek zorunda kaldı kendi rizasi yoktu biliyorum ama yapmam zorundaydi Ve aradan tammmmm 15 sene gecti ve ben halâ bekliyorum peki kizlar bu nedir askmi sevgimi onsuz nefes bile almakta zorlanmak onsuz yaşayan bir ölü Gbi olmak nedir soyleyin bakalimmm😢😢😢😔😔😔😔😔
Öyle anadan hayır gelir mi, kendi istediği olsun 2 sene sonrada ayrıl. Bıraksın anneler bu işi!! Damatla kızın evleniyor sen değil. Sadece hayır gelmeyen birisiyle olursa o başka tabi, tepki haklı olarak gösterilirse bence gayet normal annelerin istememesi.
Evlenmek istedigim kisi babasi beni istemmemis sirf onlarin evine gittim diye onlarla tanismak icin Ogluna bu o*pu allah bimir baska kac erkegin evine gitmis demis sakin bu kizila evlenme hemen ayril demis oglanda benden ayrildi
Bunlari bana oglanin en iyi arkdasi soyledi bu yuzden senden ayrildi dedi
Çok üzüldüm canım ben de benzerini yaşamış olabilirim emin değilim çünkü benden nedensiz yere ayrılıp 2 ay sonra görücü usulü nişanlanmasının başka bir açıklaması olamaz
@eceackgz olabilir canim aile cok buyuk bir etki yapiyor cocuklarina Belkide seninlininde ailesi istemmeis Ondan senden sevebsiz yere ayrilmis mutlu olmasinlar insallah cunku bizleri yaktilar Ben ne acilar cektim 4ay gecti hala acil dinmedi her gul abbasima beddua ediyorum
@eceackgz tabikide zaman herseyi geciri ama izler hep kalir ne tazikki suanda elimde olsa tum hafizami silerim gecmisimi hatirlamak bile istemiyorum ama oyle birbsey yok Sende uzulme canim hic kolay degil biliyorum ama ne yapacam demeki yeterimce sevmemisler ki aileleri bir soz dedi diye bizleri terk ettiler Bosver onlar kaybeder ondan sonra kismetim bile cikti evlenmek icin o aciyla hayir dedim keske evlenseydim ama mutlu olamazdim sevmiyordum Ama sirf ona inat olsun diye keske evlenseydim
Bende sizden farksızım kızlar. Erkek arkadaşımın babası beni istemiyor diye ayrıldık. Sebep ise benim Türk olup onun arap olması. Hicbir sekilde bu iliskiyi onaylamayacagini soylemis. Eger o kizla konusmaya devam edersen sana hic yardim etmem para konusunda demis. Ayrildik babasi yuzunden. Ve o cok mutlu ama ben hic mutlu degilim. Napicam nasil unutucam bilmiyorum. Tek bildigim sey bir daha beraber olmucagimiz. Canim cok yaniyor
@jessica7777 cok uzuldum Alllah o babalarinin belasini versin. Ama ben artik bir sey ogrendim ki eger gercekten seviyorlarsa birakmazlardi bzii Bosver kim kaybetti sonradan anlasimir insallah mutlu olmazlar insallah ilerde evlenseler jile hep ihanete ugrarlar ki bizi hatirlarla
Ben 1 bucuk sene onu gormeden bekledim. Turkiyeye gelmek icin vizesini aldi ucak biletini aldi hepsinin resmini cekti atti bana gercekti yalan degildi ama babasinin haberi yoktu hic biseyden. Babasi ogrenince gidemezsin demis ucak biletini iptal etmis babasi. Hersey hazirdi gelmesine 2 gün kala gelemedi onu göremedim. Bu saatten sonrada babasinin beni kabul etcegini zannetmiyorum ama cok uzuluyorum bu duruma
Kendimi kabul ettirmeye çalışmam, herkes herkesi sevmek zorunda değil çünkü. Olaylar saygı çerçevesinde ilerlerse benim için sorun olmaz. Ha kendisi çirkeflik yapıp aramızı bozmaya kalkarsa sonuçlarına katlanmayı göze almış demektir. Ben de taşa çiçekle karşılık verecek kadar erdemli bir insan değilim zaten.
Aramızda yaş farkı vardı o zaman ben 25 o 18'di ve annesi devam etmemizi uygun görmedi. Saygılarımı ve anlayışımı sundum çünkü benim kızım bu durumda olsa ben de tepkimi belli edebilirdim. Sonuç olarak ayrıldım şimdi yaşlarımız daha müsait ama biten bitmiştir. Umarım benden daha iyisini bulur dedim. Şu an ne yapıyor haberim yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
şu an böyle bir durumdayım. Ailesi başka bir kızı istiyorlar ona. Benimle tanışdıkları halde. Benide istemiyorlar. Bende onları istemiyorum artık. İş sevgilimde bitiyor açıkcası. Beni sevmeyen birilerini hayatımda görmeye tahammül edemem. Keza onlarda öyle olacaklar. Bakalım hayat kısa görücez neler olacak
Eğer karşılıklı bir mucadele varsa devam edin derim yok sen mücadele ediyorsun o kenarda bekliyorsa hiç bulaşma uzaklaş başka nasibini bekle benim de aynısı başıma geldi bende çok mücadele ettim o hiç etmedi bende bıraktım nasibimi bekliyorum
Tam olarak yaşadığım olay diyebilirim ben devam etmeye gonulluydum ama karşımdaki adam olmayıp dönüp arkasıni gidince benim istemem de hiç biseyi değiştirmedi
Umurumda bile olmaz. O isteyip sevdikten sonra... Beni kabul ederse annesi başımın üstünde yeri olur, kabul etmezse de bende onu görmemezlikten gelirim. Net.
Zamana bırakır sevmesine neden oluşturmaya çalışırdım ama evlilik durumuna gelmissek halada öyleyse bitirirdim artik kalp değil mantık dinlenmeli diye düşünüyorum evlilik sonrası çok sorun yaratır ailenin seni istememesi
annesiyle mi evlenecez sanki tamam anne baba memnniyeti önemlide bir anne kızının mutluluğundan başka ne ister onu mutlu edecek insan benim bunu ona gösterir ispatlardım olmadı kaçırırız dert ettiğin şeye bak :D
kiz seviyorsa istiyorsa annesi 2. planda kusura bakmasin. istemeyeni hic istemem ama babasida onay vermesse kizda kararsizsa kabul etmem sahsen. banadan onay gelirse kiz isterse anne istemesede olur o. degil.. aa matematik islemi gibi kdu vlla😁
Devam etmem. Evlilikte en önemli şeylerden biride eşin olacak kişinin ailesiyle anlaşmak. bir sorun olduğunda ister istemez eşinle problem yaşıyorsun, soğukluk oluyo, tartışmalar çıkıyo derken evliliğin sıkıntıya giriyo. Çevremizde örnekleri çok.
Ben aile ile evlenmeye inanmıyorum. Önemli olan karı/koca nın birbirini sevmesi bence. Ancak varsa arada saygısızlık ya da bilinmeyen başka sebepler o zaman devam etmem
ederim tabii. Sonuç olarak anasıyla evlenmicem, oğluyla evlenicem. Ayrıca şu lafı da müstakbel kaynanalara hatırlatmak lazım: ''Kız evden gider, erkek elden gider.''
annesine bakmam ben oğlu istemesi lazım sonuçta evlendikten sonra ayrılıyorsun ailenden düzen böyle kurdu evlenipte yeni bir aile kuruyorsun önemli olan erkeğin beni sevmesidir
İstenmeyen biri olmamayı istememem bir yana, sevgilimi seçim yapmak zorunda bırakır bu durum bende böyle birşeyle karşı karşıya kalmasını istemeyeceğimden dolayı ayrılırdım.
evet sonuçta ailesiyle değil onunla evlniyor olucam için sevsedr olur sevmesede saygı duyarim sonuçta kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda 😁
Ben şahsen bir bayan olarak o ilişkiyi bitiririm. Bir erkek devam ettirebilir ama bir bayan için iş daha zor olacaği için o iliskinin bitmesi iki taraf içinde en hayırli olanı olur.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evlilik 2kişi arasında olmaz aileler de evlenir tabi ailene düşkün biriysen. o yüzden devam edilmez. yaptım ayrıldım 5 ay gibi bir süre ayrı kaldık daha sonra annesinin beni tanıması ve benimsemesiyle geri başladım
En İyi Cevaplar