Yemin ettim kimseye bir şey söylemeyeceğim diye ama bir şeyler söyledim yine de. Tövbe etsem olmaz mı?

Arakadaşım bana birşey anlattı ve dediki yemin et O kişiye söylemicen diye, bende yemin ettim. Ama gittim tam söylemesem de söyledim yani ne olup bittiğini. Ne yapmam lazım şimdi? Tövbe etsem olmaz mı? Oruç tutmam lazım mı?
Yemin ettim kimseye bir şey söylemeyeceğim diye ama bir şeyler söyledim yine de. Tövbe etsem olmaz mı?
Cevapla