ya ben bunu yaparken çok eğleniyorum ahsdashdh :D müthiş tepkiler geliyor :D :D sonrasında daha çok gülüyorum :D siz yapıyor musunuz?





Evet yakın olduğum insanlara yaparım. Ciddileştikten sonra birde "komik mi?" diye sorarım. Sonra onların Verdiği tepkiden sonra kendimi tutamam tekrar gülmeye başlarım. Gayet eğlenceli bir durum. Tavsiye edilir. 😄
Yapmıyorum ama biri yapınca biraz gıcık olsam da sonrasında daha büyük bir kahkaha oluyor 😄 bir anlık bozulma oluyor illaki
hayır gğlerken birse xidileşmem çünkü o anda gülğyorum dur gülesim glemişki gülğyorum yani 😂
Cevap
28Cevap
Educatedear üstadın çok güzel bir videosu var bu konuda ^^
Başta gülüyolar öküz gibi ben kendimi tutup ciddiligimi korursam ki zor oluyo öyle olduğunda yavaşça bozulmaya basliyolar noldu ya dercesine ajfkakfkakfk
Ruh hastası gibi anniden ciddileşmem yüzümde tebessüm kalır
karşı taraf daha çok katılıyor
sonra ben de ona ona katılıyorum
katılarak gülüyoruz
Benim yanımda onu yapmak sıkar biraz yapmam yapilmasini istemem
Çok nadir yaparım hayatımda bazı kişilerin o durumda ki yüz ifadeleri hoşuma gidiyor 😀
kötü bur espri olunca yapıyorum o bana daha çok gülüyor ;)
Aynen anan pek beceremem hunharca tekrar gülerim 😂
Ben de tam tersi. Yapılan her espiriye ciddi yaklaştığım için güldüğüm zaman ne oldu diye soruyorlar.
yok oyle kolay ciddilesemem :D
Yok ama bana yapsan elim ayağıma dolaşır 😂😂
eğlenceli bişeye benziyor ama denemedim
Ben hep gülerim ciddi olamam o an
Yapılması gereken yerde yapıyorum bende
Kesinlikle eğlenceli :D
Igggggghhhhhhh da yapıyormusun gülerekk 😎😂😂😂
evet bende de öyle bir sorun var :D
bir türlü beceremedim şunu yapmayı ya
en cok ta buna guluyorum 😂
oyle bir anda nasil o kadar ciddi oluyorlar anlamiyorum valla😅
sabah sabah muthis bir enerjin var 😊 nasil basariyorsun bunu ya
tebrik ederim vallahi hala gozlerim kapanıyor miskin miskin yatiyorum😊
👏👏 azicikta bana versene enerjinden😊
😊😊 bende kalkar portakal sıkarım kendime
oraya birsey gonderdim paylasmayi biliyorsan önce onu bir al 😊
hem sen bana enerjinden verdinmi 😂😂
paylasinca guzel portakal suyuda da dahil yani😊
Hafif tebessüm edip geçiyorum
Bazen yapıyorum :)
Aynen
Ewet ara sıra😂
Kitlenip kalıyorlar.
ters tepkide olur
Aynen katılıyorum :)
gulerim
Yok Bozmam :)
Hayır
yo genelde gülerim
Hayır.
Çok nadir
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar