Eski Bir Dostu Özlemek Neden Bu Kadar Hüzünlü Bir Şey?

Yıllarca beraber olursun gezer tozarsin dertlesirsin eglenirsin tatile gidersin her şey yaparsın lakin o gider yeni bir arkadas bulur. Üstelik seni unutur. 8 yıllık dostumdu. cok özledim mesaj da atmıyor. atsam mi cok özledim. hiç bir arkadaşım ona benzemiyor huy olarak bile. çok sağlam çocuktu cok eğlenceliydi zaman çok çabuk geçiyordu. şimdiyse böyle. ne yapayım? <br>
Eski Bir Dostu Özlemek Neden Bu Kadar Hüzünlü Bir Şey?
Cevapla