Bende panik atak var. Ilk kez gondola bindiğimde geldi. bir detaya gelir misiniz?

Sonradan öğrendik tabi panik atak olduğunu. Neyse ben bu gondol korkumu yenmek istedim. Ikinci bindigimde yine geçirdim indim. Ucuncude yanımda biri vardı. Yine titreme geldi ama bu sefer yaptım gibiydi. Sonra ard arda tek basima bindim her hafta nerdeyse gondola bindim yendim. Hatta en sona tek oturuyordum bile. Yendim fakat aradan böyle bir süre geçiyor iki üç ay sonra yeniden bindiğimde tekrar titreme geliyordu tabi ilki kadar siddetli değil ama oluyordu titremem. Bu neden oluyor sizce?
Bende panik atak var. Ilk kez gondola bindiğimde geldi. bir detaya gelir misiniz?
Cevapla