Sanalda bile yalnız mısınız? Neden burda bile arkadaşım yok?

Gerçek hayatta insanlardan uzaklaşan biriyim, sessiz sakin içine kapanık olduğum için genelde kırılan üzülen içine atan bu yüzden de yalnız kalan samimi bir dostum yok kimse gerçekten tanımıyor beni kimseye de anlatmak istemiyorum. Zaten kimse de samimi gelmiyor bana ama burda bile reelde ki gibi tedirgin güvensiz yalnızlığı tercih ediyorum bir de genelde hep gizli paylaşıyorum görüşlerimi.

Sizin burda arkadaşlarınız var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel -
Sanalda bile yalnız mısınız? Neden burda bile arkadaşım yok?
Cevapla