El ele tutuşmak ve karşı cinsten biriyle tokalaşmak günah mı?

El ele tutuşmak ve karşı cinsten biriyle tokalaşmak günah mı? Arkadaşla biraz lafladık ta bugün kendısı bu tip şeylere cok dikkat eden birisi bir bayan kendısı ve karşı cınsten biriyle tokalaşmak ve ya ele ele tutuşmak falan kısacası bunlara dıkkat edıyor ve günah oldugunu bunlara bizlerinde dikkat etmesi gerektiğini söylüyor kısacası flört dönemi ve sevgililik kavramının ınsanın hayatında olmaması lazım. Sizin düşünceleriniz neler bu konuda dışardan bakanlar cok yardırgıyor bunu ama hakikat bu ki görmezden mi geliyoruz biz insaoğlu olarak bazı şeyleri acaba? Gelin tartışalım biraz bunun üzerinde hakaret etmeden kimse kimseye!!!
El ele tutuşmak ve karşı cinsten biriyle tokalaşmak günah mı?
Cevapla