Safa yatmak ya da yatmamak ışte bütün mesele bu?

Bazen mesaj atıp konuşan erkeklere safmışım gibi davranıyorum. Oturup onların beni kandırmaya çalışmalarını izliyorum. Oysa bütün detaylarını açıklarını fark ediyorum. Sonra aslında çok zeki olduğumu ve her şeyin farkında olduğumu gösterip onları buga sokuyorum. Bunu sizlere tavsiye ediyorum. Kızlarada erkeklerede. Çünkü ne kadar safa yatarsanız karşınızdaki size zaten saf olduğunuz için basit kurgusuz ve detaysız yalan söyleyecektir. Böylece gerçekler her zaman gözünüzün önünde olacak. Evet bende öyle yapıyorum diyen var mı?
Safa yatmak ya da yatmamak ışte bütün mesele bu?
Cevapla