Annem yaptığım hiç bir şeyi beğenmiyor. Ona nasıl davranmalıyım?

Ben ne yapıyorsam hepsinde muhakkak bir kusur buluyor. Resmen beni azarlamak için bahane arıyormuş gibi. Artık çok yoruldum arkadaşlarıma bakıyorum. Anneleri hep destekçi ama benim annem hep beni kötülüyor. Eğitim hayatım başarılı, söz dinlemeyen bir insan da değilim. Ev işlerine de yardım ediyorum. Hatta teyzemler falan çok gurur duyuyor benimle ama ben annem de gurur duysun istiyorum. Bana neden böyle davranıyor.
Annem yaptığım hiç bir şeyi beğenmiyor. Ona nasıl davranmalıyım?
Cevapla