Kızlar neden tatlı varlıklar ya? Neden çok tatlı ve sevimli çekici, narin, zarif, asil varlıklar ya? Evlenmek istiyorum?

Ben 21 yaşındayım. Şimdi bile çok istiyorum evlenmeyi. Bu kızlar tatlı, sevimli, narin, zarif varlıklar. Ama cin gibilerde. D. Neden böyle bu kızlar? Tatlı TÜRK Kızları. Ben acayip birisiyim ya. Tüm kızları kıskanırım. Bir kız bir erkeğe yakışıklısın dese onu bile kıskanırım. Ama ondan gıcıykta alırım. Bir erkeğe yakışıklı dedi diye. Aynı Tayyip gibiyim. Ruhumda var tek adam olyma arzusu. Tüm türk kızlarını kıskanırım ben. D.
Kızlar neden tatlı varlıklar ya? Neden çok tatlı ve sevimli çekici, narin, zarif, asil varlıklar ya? Evlenmek istiyorum?
Cevapla