Artık tüm acil numaralar tek hatta! 112; polis, itfaiye gibi tüm acil durumlar için kullanılacak. Ne düşünüyorsunuz?

Çok yerinde bir karar olmamış mı?
Haber için buraya bakabilirsiniz.
Artık tüm acil numaralar tek hatta! 112; polis, itfaiye gibi tüm acil durumlar için kullanılacak. Ne düşünüyorsunuz?
Artık tüm acil numaralar tek hatta! 112; polis, itfaiye gibi tüm acil durumlar için kullanılacak. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla