Psikologların maaşının az olması kötü mü?

psikolog olmak istiyorum hayalim bu ama maaşı 3000-3500 arası ve hasta sayısına göre değişmiyor.
Aslında sadece para açısından değil manevi açıdanda bu mesleği seviyorum. Ancak bir yakınım biraz olumsuz konuştu kötü hissettim.
İyi bir ünide okumak istiyorum ve puanları baya yüksek. Mezun olduğunuzda atanabilmek için yine iyi bir puan lazım. Sonrasında genelde yüksek lisans gerekli oluyor. Olmadanda çalışabilirsinizde yine.
Uğraşmanın karşılığında maaş az kalıyor aslında
Psikologların maaşının az olması kötü mü?
Cevapla