psikolog olmak istiyorum hayalim bu ama maaşı 3000-3500 arası ve hasta sayısına göre değişmiyor.
Aslında sadece para açısından değil manevi açıdanda bu mesleği seviyorum. Ancak bir yakınım biraz olumsuz konuştu kötü hissettim.
İyi bir ünide okumak istiyorum ve puanları baya yüksek. Mezun olduğunuzda atanabilmek için yine iyi bir puan lazım. Sonrasında genelde yüksek lisans gerekli oluyor. Olmadanda çalışabilirsinizde yine.
Uğraşmanın karşılığında maaş az kalıyor aslında
Aslında sadece para açısından değil manevi açıdanda bu mesleği seviyorum. Ancak bir yakınım biraz olumsuz konuştu kötü hissettim.
İyi bir ünide okumak istiyorum ve puanları baya yüksek. Mezun olduğunuzda atanabilmek için yine iyi bir puan lazım. Sonrasında genelde yüksek lisans gerekli oluyor. Olmadanda çalışabilirsinizde yine.
Uğraşmanın karşılığında maaş az kalıyor aslında
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar