Kabine 2 kişi girmek neden yasaklandı?

Öncelikle kabine 2 kişi girilmez onu zaten biliyorum ama önceden yasak olmayıp sonradan yasaklanmasının sebebini merak ettim. Mesela arkadaşım dışa karşı çekingen biriydi giyinip çıkıp göstermeye çekinir benide kabine sokardı geçen kızın biri artık kabine 2 kişi girmek yasak dedi neden dedim tüm mağazalarda öyle oldu dedi gerçekten çoğu mağazalarda yasak. Acaba kızlar sevgililerini kabine sokup yiyişiyormu yoksa escinsellik bir durummu ya da hırsızlık falanmı merak ettim kafama takıldı bilen varmı?
Kabine 2 kişi girmek neden yasaklandı?
Cevapla