Sosyal medyada değil yüz yüzeyken. Bir şey sormanız gerekiyor adını ya bilmiyorsunuz ya da unuttunuz. Ben , bana baktığında "ya bir şey sorabilir miyim" diyerek dalarım 😄 Gerçi buradan da adını unuttuğum olmuştu Allah affetsin 5 ay konuşmuştum çocukla 😂
Siz adını unuttuğunuz kişiye karşı nasıl tutum sergilersiniz?
Adını unuttuğunuz bir kişiye soru sormak zorunda kalsanız nasıl davranırdınız?
Geçen bir arkadaşla karşılaştım.. telefonlarımızı kaydedicez o beni ekledi rehbere bekliyor benimde eklememi adı gelmiyor aklıma..:) Kaydetsene beni dedi birazdan ederim acelesi ne dedim :))
kardeşim nasilsin nasi gidiyo diye başlarım 😂😂😂 dostum kendine iyi bakla bitiririm. bayansa hiç bir sey kullanmam isimle hitab etmem sen sami dini kullanirim
lise 1 de leyla diye bir sınıf arkadaşım vardi ondan sonra hiç ayni sınıfa denk gelmedik lise 3 te kantinde yanima geldi şey adin neydi senin 5 lira borç versene dedi hiç unutmam az rahatlığa bakarmisin ya 😄
yok parayi vermedi zaten 2007 de lise bitti ben bunu 2012de faceden ekledim tanidi beni sonra 3 5 fotoğrafına şey adin neydi senin yazdim bir baktim engellemis:)
En İyi Cevaplar