Herkese iyi günler.. Ben vatani görevini yapan bir erim. Evliyim karım yüklüydü doğum yaptı ikiz bebeğim oldu ama gidemedim. İkisi de erkekmiş daha göremedim içim çok buruk. Canım çok sıkkın. Sur'da görevliyim. Elimizde silahlar çarşı pazar gezerken bir abla bağırıyo mesala karnınız aç mı? Yolda bir abi çevirir sigaranız var mı harçlığınız var mı? Acemi birliğim Amasya'daydı. Çarşı izninde lokantaya giderdik Amasya'da para almazdı. Yine Sur'da gelip sarılan mı dersin neler neler.. Ufak çocuklar asker selamı verir gelir sorarlar abi bu silah gerçek mi diye. Yaşlı teyzenin biri kışlık çorap verdi bana yünden yapmış. Böyle bir milletten olduğum için gurur duyuyorum.
Ya siz neler hissediyorsunuz asker/polis gördüğünüz zaman arkadaşlar?
Ya siz neler hissediyorsunuz asker/polis gördüğünüz zaman arkadaşlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar