Asker/polis gördüğünüzde ne hissediyorsunuz?

Herkese iyi günler.. Ben vatani görevini yapan bir erim. Evliyim karım yüklüydü doğum yaptı ikiz bebeğim oldu ama gidemedim. İkisi de erkekmiş daha göremedim içim çok buruk. Canım çok sıkkın. Sur'da görevliyim. Elimizde silahlar çarşı pazar gezerken bir abla bağırıyo mesala karnınız aç mı? Yolda bir abi çevirir sigaranız var mı harçlığınız var mı? Acemi birliğim Amasya'daydı. Çarşı izninde lokantaya giderdik Amasya'da para almazdı. Yine Sur'da gelip sarılan mı dersin neler neler.. Ufak çocuklar asker selamı verir gelir sorarlar abi bu silah gerçek mi diye. Yaşlı teyzenin biri kışlık çorap verdi bana yünden yapmış. Böyle bir milletten olduğum için gurur duyuyorum.

Ya siz neler hissediyorsunuz asker/polis gördüğünüz zaman arkadaşlar?
Asker/polis gördüğünüzde ne hissediyorsunuz?
Cevapla