OKB hastası kız kardeşime nasıl davranmalıyım?

Bir kız kardeşim var,18 yaşında.OKB hastası,bi kaç yıldır hasta.İlaç tedavisi gördü bu süreçte ama yarım yamalak,çünkü hastalığını reddediyor sürekli,bi müddet hastanede tedavi oldu ve Şu an hala da hasta.İlaçlarını kullanmıyor,takılmaları devam ediyor tabi bu yüzden de,anneme babama karşı çok saygısız,ses tonunu hiç ayarlamaz,alışverişe her hafta belki 200 lira harcar..biz onu bu yolla mutlu etmeye çalışıyoruz ama yeterli olmuyor,iyileşmiyor da.Çok üzülüyorum,ne yapabilirim onun için?

:(Lütfen yardımcı olun,hatta bu hastalığı bilen ve yaşayanlar varsa bizzat yorum yapsınlar.

NOT:bilmeyen arkadaşlar,sorumdan uzak durun lütfen,bu konuda çok hassasım,hastalığı bilmeyenler yazmasın.
OKB hastası kız kardeşime nasıl davranmalıyım?
Cevapla