Bir kız kardeşim var,18 yaşında.OKB hastası,bi kaç yıldır hasta.İlaç tedavisi gördü bu süreçte ama yarım yamalak,çünkü hastalığını reddediyor sürekli,bi müddet hastanede tedavi oldu ve Şu an hala da hasta.İlaçlarını kullanmıyor,takılmaları devam ediyor tabi bu yüzden de,anneme babama karşı çok saygısız,ses tonunu hiç ayarlamaz,alışverişe her hafta belki 200 lira harcar..biz onu bu yolla mutlu etmeye çalışıyoruz ama yeterli olmuyor,iyileşmiyor da.Çok üzülüyorum,ne yapabilirim onun için?
:(Lütfen yardımcı olun,hatta bu hastalığı bilen ve yaşayanlar varsa bizzat yorum yapsınlar.
NOT:bilmeyen arkadaşlar,sorumdan uzak durun lütfen,bu konuda çok hassasım,hastalığı bilmeyenler yazmasın.
:(Lütfen yardımcı olun,hatta bu hastalığı bilen ve yaşayanlar varsa bizzat yorum yapsınlar.
NOT:bilmeyen arkadaşlar,sorumdan uzak durun lütfen,bu konuda çok hassasım,hastalığı bilmeyenler yazmasın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar