Amaç okey oynamak mı yoksa kendilerine partner bulmak mı??

3 aene faceden evvel okey oynamayı bıraktım. Çünkü resim koymadığım için kızlar yakışıklımıyım göremiyor istemiyordu erkeklerde erkeğim diye dolu diyordu.Yaklaşık 2 saat evvel gelen bildirimde üzcretsiz 15 günlük gold üyelik kazandınız yazıyordu. uzun zaman olmuştu gireyim dedim ama hala aynı olduğunu gördüm. Belki 20 masaya girdim bilerekte kızların karşısına oturdum hep. Verilen cevap dolu! Neden dediğimde attılar masadan :))

Sonra "kesin dolu dimi" diye sormaya başladım gülerek evet dediler. Hatta birine sordum "ne arıyorsunuz oyun mu erkek mi" diye her ikisi dedi." Bir masa nasıl olduysa kabul etti ve oynarken bu durumu anlattım karşımdaki kız özelden yazdı. "Sıkıldım buluşalım mı?" "Neden ben ve neden bu kadar hızlısın" dedim. "Diğerleri gibi değilsin senden zarar gelmez olgunsun takılırız" demez mi?

Şimdi soruyorum ek olarak:

Bu sitede de evet abaza erkek çok ama asıl aranan amacı kendilerine eğlenecek birileri bulmak olan kim?

3 sene sonra tekrar girdim ve hala aynısı olduğunu gördüm. Demekki sadece erkekler abaza ve kız peşinde değilmiş.
Amaç okey oynamak mı yoksa kendilerine partner bulmak mı??
Cevapla