Sevgiliyi kızlı erkekli arkadaşıyla eğlenmeye göndermek yanlış mı?

sevgilim iş arkadaşlarıyla denize gidecekti 15 kişi falan..3 tane falan da bayan var mış içlerinde nasıl istersen öyle yap serbestsin dedim.. eğer benim gönlüm rahat gidebilirsin dememi istedi istedğini gibi davran,ne yaparsan yap dedim..12 erkeğe 3 kız tuhaf geldi ama beni ilgilendirmez tabi dedim ne yapmalıydım sizce,tecrübesizimde biraz ?ama braz bozuldm belli etamameye çlştm

sizce göndermemeli miydim ya da giderse de bozulucam ama gerçekten nasıl davranıcak merak ediyrum sizce ne demeliydim? canım sıkıldı hoş bulmadım doğrusu.. (o uzakta benim gitmem imkansız bu arada )
Doğru olanı yapmışım
Bozulduğumu belli etmemeye çalışarak doğru olanı yapmışım
Hayır bozulduğumu belli etmeliydim yanlış yapmışm
Ben haksızım adam istemiyrsan gitmem demiş o kadar
Bende kzlı erkekli bir arkadaş grubuyla gezmeye gidiyorum diye bir kaç gün sonra ona haber vermeliyim ki o da hissetsin aynı duyguyu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgiliyi kızlı erkekli arkadaşıyla eğlenmeye göndermek yanlış mı?
Cevapla