Aile & Toplum konusunda 985 cevap paylaştı. Kızla buluşurdum.
Ne yapcak organ mafyası mı çıkacak?
Kızlar içinde çok normal bir durum.
Çok kalabalık bir bölgede/cafede buluşmak kimseye zarar vermez..
Eee tabi normal diyorsam "başınıza kötü bir şey gelmez" demiyorum. Sanal dünya çok tehlikeli.
Sanal Hayatlar filmini de sona sıkıştırayım.. İzleyin izlettirin.15 Yorumla- +1 yıl
Aslında ben dış güzellik sizin için ne ifade ediyor onu duymak istemiştim bu sorumla. Sen tabi güvenlik kısmından baktın. Söylediklerine katılıyorum. Cevabın için teşekkürler 😊
- +1 yıl
Sanal medyadan biriyle tanışıldığında illa sevgili olunacak bir şey de yok ki.
Arkadaş olunabilir en kötü.
Güzel biri değilse sevgili olunmaz diye bir şey de yok tabi..
Ben yakışıklı biri değilse arkadaş bile olmam diyen biri varsa da bir şey diyemem tabii :-D
Rica ederim. Film önerisini dikkate al beğeneceksindir..
- +1 yıl
Tamam izleyeceğim hatta yorumumu da yapacağım sana😊 iyi geceler
En İyi Cevaplar
+1 yıluzaktan bakar oyle yanina giderdim surprizlere acik degilim
113 Yorumla- +1 yıl
Hahaha dürüstlüğünden ötürü seni tebrik ederim 😂
- +1 yıl
benim gorduklerimi gorseydin sende oyle yapardin:)
- +1 yıl
Bu kadar emin olma görmediğimden 😂😂
- +1 yıl
yuzu adriana lima ama alti akrep nalan olan bir suru gordum
- +1 yıl
😂😂 daha neler görecek ulen bu gözler?
- +1 yıl
bir gun birisi geldi... kapiyi actim... sonra ben ciktim. onu ittim kapiya sksti arkasindan omzumla ittire ittire iceri soktum.
- +1 yıl
Ne söylüyorsun 😂😂😂😂 Allah kimseye bu acıyı yaşatmasın 😂
- +1 yıl
daha neler neler... kizina yurudugum kadin bana yurudu. ve gormeden sehrime geldi. ne rezillikler ne rusvayliklar.
- +1 yıl
kurnazin biri gunun birinde cok yogun otobus duragindan almami istedi kendisini. bende 100 metre ilerde durdum. anam bana dogru birsey geliyor ki DÜNYA resmen. oyle bir gaza basisim vardi ki.
- +1 yıl
Allah aşkına anlatma vallahi içim parçalandı 😂😂😂😂
- +1 yıl
ama 10 seneden fazla dostlugum olanda oldu. hala gorusuuorum
- +1 yıl
Evet işte böyle güzel hikayelere de ihtiyacımız var 😂 anılarınızla ortamı renklendirdiğiniz için teşekkürler.
- +1 yıl
rica ederim 🙊
+1 yılAslaaaa çünkü bokda çıkabilir yani jdksjdnw organ mafyası mı pisikopat mı şizofren belkide takıntılı manyakda olabilir nerden bilcem¿ fotosunu atsa bile buluşmam çünkü intten bulur fake bir foto atar bana zor bişi değil yani ama snap atarsa başka onda eski foto atılmıyo jdjdndkd
13 Yorumla- +1 yıl
Ahahahaha 😂😂😂 Allah cezanı vermesin senin. 😂
- +1 yıl
Kız snap'de organ mafyası tespit efekti mi var ona nasıl güveneceksin 😂
fotoğrafını görsem de buluşmam. ama konusmalariyla beni etkileyen kişinin kim olduğunu bilmek isterdim o yüzden yakasına karanfil taktırır uzaktan izlerdim 😁
114 Yorumla- +1 yıl
egoist misin kizim 😂😂😂
- +1 yıl
maalesef evet 😂 ama yakışıyor huyun kurusun 😍
- +1 yıl
Bayılıyorum sizlere :d
- +1 yıl
@chalilozdemir eyvallah 😂
- +1 yıl
Çok yaşayın emi!
- +1 yıl
@chalilozdemir senin bizi gömersin emiiiiiiice
- +1 yıl
Rabbim yüzünüzü hep güldürsün inşallah... :)
- +1 yıl
Onlar önden biz arkadan ilerliyoruz. Ben hiç bakmıyorum çocuğa. Yandan görüyorum sürekli bana bakıyor. En sonunda dayanamadım döndüm: " Ne bakıyorsun?" dedim. "Çoğğğ güzelsen" dedi 😂😂😂. "hımmm peki bak o zaman" dedim. Bir kafeye geçtik oturduk. En en sevdiğim kankamla sağdaki çocuk başka bir masaya oturdu. Biz kaldık baş başa. Sussam olmuyor susmasam olmaz 😂 Saatler geçmek bilmiyor, çocuk içime düşecek neredeyse. Dipnot: Övgü içermez, çocuk ilk defa kız görmüştü sanırım. 😂 Malum şahsı tarif ediyorum: Saçlar briyantinle geriye doğru yatırılmış , küt saç dediğimiz boyda ve dalgalı. Yanaklar al al , alp dağlarından inmiş gibi. Gerisini boş verin 😂. Kıyafetini anlatıyorum; hiç unutmam! Siyah bir gömlek, acı kahve kumaş pantolon, çimen yeşili örgü hırka, hacivat kundurası. Arkadaş anlarım tarzın budur, kıyafetin budur, Allah yaratmış eyvallah da çıtayı bu kadar yükseltmeyi nasıl başardın? Siz siz olun , buluşmayın arkadaşlar 😂😂
- +1 yıl
😂😂😂 akıllanmış da sayılmam.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Buluşurum tipi sürpriz olur. Hem fotosunu görmekle gerçeğini gormek arasında da fark var ki. Mesela
https://i.hizliresim.com/qjYB7q.jpg11 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyorsun 😂
+1 yıltanımam için görmem lazım
en azından bir resim.. yani:))
günümüzde teknoloji gelişti whatsapta bile görüntülü arama var yahu :))
bu şekilde gizlenmesi güvensizlik uyandırır15 Yorumla- +1 yıl
Farazi bir hikaye üzerinden güzelliğin aslında hepimiz için önemli bir olgu olduğunu anlatmaya çalışıyordum. Neden bozdun sen şimdi beni? 😂😂
- +1 yıl
aslinda sorun guzellik degil birisi sana iyi seyler hissettirirse o senin icin guzel ya da yakisiklidir :)
- +1 yıl
Wouwwwww pekala 😂😂
- +1 yıl
tamam ;) her iki sorunada cevap vermenin rahatligi ile soruyu terk ediyorum :)
- +1 yıl
😂😂 başka sorularda görüşmek dileğiyle.
+1 yılBuluşacağım kişinin kim olduğundan emin olmazsam o iş olmaz :) nerden bilicem bana buluşma noktasında bekleyen başka bir kişiyi tarif etmeyeceğini:)) paranoya times coming 😬
12 Yorumla- +1 yıl
Evet dostum fark ettim kafanda deli sorular 😂
- +1 yıl
:):):)
Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hayır görmeden buluşmam..
Güzellik arayan biri değilim, ama her insanın ısınacağı tip var, ısınamayacağı tip var..
Isınamayacağım biri için neden o "ilk buluşma stresi"ni çekeyim ki?12 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı cevap. Teşekkürler.
+1 yılAsla buluşmazdım, sonuçta nasıl birisi, hırsız mı, katil mi, tecavüzcü mü daha söylenebilecek çok şey var bunlar hakkında hiçbir şey bilmediğim kişiyle buluşmam☺️
14 Yorumla- +1 yıl
Profil fotoğrafından tüm bunların yanıtını bulabileceksin yani? Bu cevap gerçekten alakasız oldu.
- +1 yıl
Hayır öyle değil😂😂 hem fiziksel olarak görüp konuştuktan sonra buluşurum yani😂😂
- +1 yıl
Hah onu de bana 😂😂
- +1 yıl
☺️☺️
Bir insan görüşmek istediği insandan neden fotoğrafını esirger?
13 Yorumla- +1 yıl
Farazi konuşuyoruz işte bozmasana 😂
- +1 yıl
Bak bunu alırım, severim hatta bu cevabı. Ben de sürprizlerden nefret ederim çünkü. Teşekkürler 😊
+1 yılBuluşman için beynini bir kenara çıkarmış olman gerek :D
130 Yorumla- +1 yıl
O zaman en iyi ihtimal o kişinin beyni olmaması 😂😂😂
- +1 yıl
Kesinlikle eğer varsa telde 155 hazır olsun :D
- +1 yıl
😂😂 hahaha yapma ya çirkinlik zor zanaat be. İnsanlar tek elinde 155'le seni bekliyor olacak 😂
- +1 yıl
Aga sen bir o kişiyle buluş umarım şanslısındır da iyi biridir yoksa akşam burda cinsellik veya toplum sosyal ilişkide ruhsal bozukluk yaşama :D :D
- +1 yıl
Yahu benim böyle şeylerle işim olmaz, yeterince eşim, dostum var. Gönül ilişkilerinde de pek iyi değilim zaten. Sanal insanlara reelde ayıracak yerim yok. Ben güzellik olgusunun sizin için ne anlam ifade ettiğini öğrenmek istedim 😂
- +1 yıl
Baksana Freedom bence güvenden dolayı :)
- +1 yıl
Hayır hepinizin ortak kaygısı güzellik kandırma beni😂
- +1 yıl
Ya sen beni tanımıyorsun ki ama 2040 da tanırsın tabi yaşarsak :D
- +1 yıl
Neden 2040 😂😂😂😂
- +1 yıl
Cumhurluğa aday koyacam şakasan ve gül İsmim Fadıl o sene aklına gelirse tabi :D
- +1 yıl
2040'da 48 yaşında oluyorum. Kendi adımı zor hatırlarım ben 😂 yolun bahın açık olsun kardeş 😂
- +1 yıl
Şimdiden 😂😂😂😂
- +1 yıl
Sana yaşlı maaşı baglamıyacam hep biz erkeklerde genelleme yaptığın için :D
- +1 yıl
😂😂😂 ne dedim ben şimdi Allah Allah.
Allah senin eline düşürmesin 😂 - +1 yıl
Şaka be hani dedin ya sizin için güzellik önemli benim için insanlık mesala bak şu an seni tanımıyorum ama inan şu iki sıcak sohbetin beni mutlu etti ha sen güzelsin çirkinsin fark ettimi etkiledimi bizi veya benim olmam ;) :)
- +1 yıl
İftiralara geldim a dostlar! Allah aşkına göster nerede demişim sizin için güzellik benim için insanlık önemli diye 😂 ayrıca oradaki siz yorum yapan tüm üyeler anlamındaydı. Rabbim iftiralardan koru sen beniiiiiii 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ayyy anam anam çok fenasınız bak bu konuda üstünüze yok :D :D
- +1 yıl
Ayrıca sen sizin için güzellik dedin ben orada insanlığın önemli olduğunu kendim için söyledim :D :D
- +1 yıl
İnsanlığın da güzelliğin de senin olsun kafam karıştı şu an laf sokamıyorum susar mısın 😂😂😂😂
- +1 yıl
Çok güldüm be ilk defa yenilgiyi kabullen bir bayan :D :D :D
- +1 yıl
Kabul etmiyorum yarın devam edeceğiz 😂😂😂😂
- +1 yıl
Tamam o vakit iyi geceler madam bende sizi kırmayıp demenizi bekliyordum :D
- +1 yıl
Tamam bekle beni 😂 iyi geceler
- +1 yıl
Soru güncelleyen arkadaş merhaba :)
- +1 yıl
Susar mısın kız ağlıyor şu an😂😂😂
- +1 yıl
O niye ya noldu ki
- +1 yıl
Anlaşılan bugün erkencisin :D Ağladığına göre zaten kesin :)
- +1 yıl
Ne söyliyorsın 😂
- +1 yıl
Uyudun mu dedim :D
- +1 yıl
ya sen neler yaşamışın öyle fena güldüm :D :D :D
+1 yılBuluşmazdım da buluşma noktasına kadar geldiysek 2 fotosunu istedigimde atar heralde
110 Yorumla- +1 yıl
Ama hatun atmıyor, "heyecan olsun" diyor 😂 napacaksın?
- +1 yıl
Buluşmam 😂 buluşmak istiyorsa atsın fotosunu 😂 Nasil taniyacam sonra 😂😂
- +1 yıl
😂😂 anlaşıldı sen de çirkin olmasından korkuyorsun 😂
- +1 yıl
Yok çirkin olmasindan korkmuyorum bende yakışıklı sayılmam 😂 Ama bulusmadan kimle bulusacagimi bilmek isterim belki organ mafyasi 😂😂
- +1 yıl
Fotoğrafında organ mafyası olduğu yazmayacak ama 😂
- +1 yıl
En azindan o mu gelmiş buluşmaya yoksa gelmemis mi ona bakarim 😂😂
- +1 yıl
Allah cezanı vermesin 😂
- +1 yıl
😂😂😂 Ya tabiki bunlar şakaydı da harbi nerden tanicaz birbirimizi 😂😂 O foto atmazsa bende atmam tanıyamayiz birbirimizi dogal olarak 😂😂 Ceketim cebinde kırmızı mendille giderim artik ordan tanır 😂 Sonra şansıma başkası da tesadüf öyle gitmis olur onlar tanışıp kaynasırlar banada her zamanki gibi kapinin önü gözükür 😂😂
- +1 yıl
Yeşilçam da bile böyle senaryo görülmemiştir. Yok ya görüldü ya. Kırmızı karanfilli adamlar karıştı falan. Sana film seyretmeyi. yasaklıyorum 😂
- +1 yıl
😂😂😂 Evet ya çok film izliyorum onun etkileri bunlar bu yasak iyi oldu bir kendime gelim 😂😂
Efektsiz 30-40 tane fotoğrafını görmeden aynı semtten bile geçmem
12 Yorumla- +1 yıl
Bu devirde mantıklı 😂
+1 yılpiyango gibi düşün bence ya milyonları tutturursun ya da amortiye bile bazen razı olursun ;)
119 Yorumla- +1 yıl
Sen buluşur muydun?
- +1 yıl
sudan korksaydım içmezdim :-D
- +1 yıl
😂😂😂 heyt bee! Tamamdır.
- +1 yıl
Ama benim o sen dikkat er gene de 😂😂
- +1 yıl
Bu benim tarzım değil zaten , tavsiyen için teşekkürler 😂
- +1 yıl
O zaman trene binmiyorsundur sen 😂😂
- +1 yıl
O tabiri bilmiyorum. Umarım amiyane bir tabir değildir. İyi geceler.
- +1 yıl
demirden korksak trene binmeyizden geliyor kötü bişi yok orda yani yanlış anlama da...
- +1 yıl
Aa öyle mi tamam peki 😊
- +1 yıl
Ee yani lütfen kötü kötü şeyler düşünmek yok
- +1 yıl
😂😂 tamam tamam.
- +1 yıl
İçimizdeji şeytana ölüm
- +1 yıl
Tutturamadın dimi 😀😀
- +1 yıl
Onlar önden biz arkadan ilerliyoruz. Ben hiç bakmıyorum çocuğa. Yandan görüyorum sürekli bana bakıyor. En sonunda dayanamadım döndüm: " Ne bakıyorsun?" dedim. "Çoğğğ güzelsen" dedi 😂😂😂. "hımmm peki bak o zaman" dedim. Bir kafeye geçtik oturduk. En en sevdiğim kankamla sağdaki çocuk başka bir masaya oturdu. Biz kaldık baş başa. Sussam olmuyor susmasam olmaz 😂 Saatler geçmek bilmiyor, çocuk içime düşecek neredeyse. Dipnot: Övgü içermez, çocuk ilk defa kız görmüştü sanırım. 😂 Malum şahsı tarif ediyorum: Saçlar briyantinle geriye doğru yatırılmış , küt saç dediğimiz boyda ve dalgalı. Yanaklar al al , alp dağlarından inmiş gibi. Gerisini boş verin 😂. Kıyafetini anlatıyorum; hiç unutmam! Siyah bir gömlek, acı kahve kumaş pantolon, çimen yeşili örgü hırka, hacivat kundurası. Arkadaş anlarım tarzın budur, kıyafetin budur, Allah yaratmış eyvallah da çıtayı bu kadar yükseltmeyi nasıl başardın? Siz siz olun , buluşmayın arkadaşlar 😂😂😂
- +1 yıl
Ahahahaha hayaller ve hayatlar olmuş resmen desene
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Susar mısın kız ağlıyor şu an 😂😂😂
- +1 yıl
Eee napayım bana bakmayın dedim 😂😂
- +1 yıl
Kalınmış ben napayım
Tabii ki bulusman yani Mahmut abi cikma ihtimali daha yuksek.
114 Yorumla- +1 yıl
😂😂 mahmut abi seni napsın?
- +1 yıl
Gelmezse kaybın yok da çirkin haliyle özgüven patlaması yaşıyorsa işte sorun o zaman başlıyor 😂
- +1 yıl
Mesela sen kendin için ne düşünüyorsun 😂
- +1 yıl
Uuu beybi😂
- +1 yıl
Güncelleme yapacağım 😂
- +1 yıl
Malum şahsı tarif ediyorum: Saçlar briyantinle geriye doğru yatırılmış , küt saç dediğimiz boyda ve dalgalı. Yanaklar al al , alp dağlarından inmiş gibi. Gerisini boş verin 😂. Kıyafetini anlatıyorum; hiç unutmam! Siyah bir gömlek, acı kahve kumaş pantolon, çimen yeşili örgü hırka, hacivat kundurası. Arkadaş anlarım tarzın budur, kıyafetin budur, Allah yaratmış eyvallah da çıtayı bu kadar yükseltmeyi nasıl başardın? Siz siz olun , efektsiz fotoğraflarını, boydan fotoğrafını, kameradan hal ve hareketlerini görmediğiniz insanlarla buluşmak gibi bir gaflete düşmeyin 😂 Bu da böyle bir anımdır.
- +1 yıl
@Belinelli bunu söylemek için çok geç kaldın 😂😂😂
buluşmam sonuçta ıbne bıle çıkabilir ayrıca sosyal medya uzerınden ne kadar etkıleyebilir ki?
12 Yorumla- +1 yıl
Taktın bu i*ne lafına sende 😂
- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılses vs bişey duymadıysam buluşmam gerci buluştumda ama zaten çarşıya cıkmıstım istersen x mağazasındayım gelirsen demişti oturduk yarım saat cay içtik :D
110 Yorumla- +1 yıl
Peki sonuç ne oldu? 😊
- +1 yıl
adını bile söylemeyn kız zaten oda yemek molasındaydı cok soguktu bidaha muhabbet olmadı
- +1 yıl
😂 hüsran.
- +1 yıl
bir beklenti için gitmedim ki hüsran olsun :D
- +1 yıl
Demek ki muhabbetiniz de çok sarmamıştı 😂
- +1 yıl
senden bile azdı :P
- +1 yıl
O zaman hiç yoktu 😂😂😂😂😂😂 baya hızlı davranmışsınız sana müstahak 😂
- +1 yıl
niye müstahak hııı sana da olur ama bak :)
- +1 yıl
Bana olmaz ben bir iki kişi hariç yeltenmem bu duruma 😂 konuşmuştuk.
- +1 yıl
illa bu konuda olcak diye bişey yok belki karakter belki huy belki yaptıkları :)
Görmediğim biriyle buluşmazdım sanal ortama guvenilmiyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Mesela guvenden kastın ne? Çirkinlik duzeyi mi? 😂
- +1 yıl
😊 peki anladım.
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılprofili olanla bulusmuyoruz bide olmayanlar mi buluscaz
117 Yorumla- +1 yıl
Ne yani. Şimdi resmini gördüğün, güzel sohbet ettiğin biri var. Dışı da konuşmaları da hoşuna gidiyor. Buluşmaz mıydın?
- +1 yıl
kolay kolay buluşmam.
- +1 yıl
Peki teşekkürler 😊
- +1 yıl
Rica ederim cok istiyorsan bulus ama kalabalik bir yer olsun bilemezsin tam taniyamazsin sonucta
- +1 yıl
Hayır hayır beni yanlış anladınız 😂 benim tarzım değil bunlar. Sadece bizlerin "dış güzellik önemli" yargımızın dışa vurumunu göstermek istemiştim 😂 yine de teşekkürler.
- +1 yıl
Ben profil fotografini guzellik olarak degil ama guvenemem sonicta karsimdaki kişiye ki zaten porfil resmi oluncada direk guvenilmez. zor bu isler😃
- +1 yıl
Onu diyorum ya fotoğraf güven aşılamıyor nihayetinde. Zor bacım zor 😂
- +1 yıl
Ama sonuçta fotograf kesin onunsa kac yasinda oldugunu felan amlarsin en azindan karşımdaki evli yasli biride olabilir😃
- +1 yıl
Bence fotoğraftan hiçbir halt anlayamayız yine de buluşmayalım 😂
- +1 yıl
Bulusamiyorum zaten 😃
- +1 yıl
cok mu kotuydu ya cocuk merak ettim😃
- +1 yıl
Onlar önden biz arkadan ilerliyoruz. Ben hiç bakmıyorum çocuğa. Yandan görüyorum sürekli bana bakıyor. En sonunda dayanamadım döndüm: " Ne bakıyorsun?" dedim. "Çoğğğ güzelsen" dedi 😂😂😂. "hımmm peki bak o zaman" dedim. Bir kafeye geçtik oturduk. En en sevdiğim kankamla sağdaki çocuk başka bir masaya oturdu. Biz kaldık baş başa. Sussam olmuyor susmasam olmaz 😂 Saatler geçmek bilmiyor, çocuk içime düşecek neredeyse. Dipnot: Övgü içermez, çocuk ilk defa kız görmüştü sanırım. 😂 Malum şahsı tarif ediyorum: Saçlar briyantinle geriye doğru yatırılmış , küt saç dediğimiz boyda ve dalgalı. Yanaklar al al , alp dağlarından inmiş gibi. Gerisini boş verin 😂. Kıyafetini anlatıyorum; hiç unutmam! Siyah bir gömlek, acı kahve kumaş pantolon, çimen yeşili örgü hırka, hacivat kundurası. Arkadaş anlarım tarzın budur, kıyafetin budur, Allah yaratmış eyvallah da çıtayı bu kadar yükseltmeyi nasıl başardın? Siz siz olun , buluşmayın arkadaşlar 😂😂
- +1 yıl
Haha komikmis vallahi ama hic mi görmedin fotografini 😃
- +1 yıl
Sene 2009 . "cam var mı?" Diyorduk "bozuk" diyorlardı 😂😂😂😂
- +1 yıl
Hahaha olsun artik demek yaşanması gerekiyormus😃
- +1 yıl
Kader be bacım 😂😂
- +1 yıl
Dogru diyorsun😂
Asla... fotoğraf bile yetmez telden kameralı görüşme şart buluşmadan
11 Yorumla- +1 yıl
Ruhlar aleminde yaşamayan biri daha 😂 cevap için teşekkürler.
+1 yılBulustum en buyuk hatami yaptim. Daha da sanaldan bulusmam.
210 Yorumla- +1 yıl
Yalvarırım anlat 😂 bak en sonunda ben de bir anımı paylaşacağım.
- +1 yıl
Ozel hayatimi sana anlatacak kadar aptal degilim.
- +1 yıl
Eminim bundan çok daha büyük aptallıklar yapmışsındır. Pekala.
- +1 yıl
Evet yaptim sanalda bulusacak kadar.
- +1 yıl
😂😂 peki.
- +1 yıl
Gulme salak gibi hissettim :(
- +1 yıl
İyi oldu sana. Azarladın beni. Huuuuuh!
- +1 yıl
Azarlamadim asla. Benim mizacim boyle azcik sert ozur dilerim 🙈
- +1 yıl
Tamam bak ben de ciddi oldum şimdi. 😐 iyi geceler 😊
- +1 yıl
iyi geceler :)
+1 yılHayır en azindan sosyal medyadan takip edip hakkında bilgi edinmem lazım.
Öyle bir iki tane fotoğraflada güvenemem zaten.20 Yorumla
+1 yılBen buluşmam sende buluşma gerçi ben profil fotosu olanlarla da buluşmuyorum belki de onlar Benin'le buluşmuyo bilemiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Benim tarzım değil zaten , tavsiyen için ayrıca teşekkürler. Cevap güzeldi 😂
- +1 yıl
Sağol sen de güzelsin🙃
+1 yılGörmediğim insanı nasıl tanıyacağım ak olur mu öyle şey , ceketimin kenarında kırmızı kurdale mi takıcam yok artık daha neler ak sadfgh
13 Yorumla- +1 yıl
Ayyyy ne kadar sığ bir bakış açısı. Onu buluştuğunda halledersin. Buluşur musun buluşmaz mısın? Buluşmazsan daha geçerli bir "sebep" duymak isterim.
- +1 yıl
Internetten buluşmalara tanışmalara sağlıklı bakmıyorum dolayısıyla , hayır.
- +1 yıl
İşte bu kadar teşekkürler 😂
+1 yılyalan söylerse asla olmaz ama dogru konuşursa çok çirkin bile olsa buluşuruz çünkü tip gelip geçicidir tipe önem vermem arkadaşlık ederim :)
10 Yorumla
+1 yılYa fake cikarsa😂yani erkek deriz kiz cikar trans cikar olmuck bsy cikar😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 ahahaha bunu görüşene dek anlamak imkansız. Ha belki kamera açarsa teyit edebilirsin 😂
- +1 yıl
Evet😀😂
Ruhlar aleminde miyiz neyin nesiymiş bakıp ona göre buluşurum
11 Yorumla- +1 yıl
😂 pekala teşekkürler.
Şakamı Kamera açıp konuşsaydılar en azından nefes alsın yeter dedikte bukadar degil :D
11 Yorumla- +1 yıl
Mesela şey duşunmuş olamaz mı görürsem soğurum ama konuşmalarından da etkilendim. En iyisi sürpriz olsun belki iyi elektrik alırım buluşunca? 😂😂😂
Tabiki bulusmazdim fotorafi yoksa mutlaka altinda bir bit yenigi vardir
11 Yorumla- +1 yıl
Yani fotoğrafı olsa güvenip gidersin :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılTabı kı bulusmazdım yuzunu hıc gormemısım sonra begenmeyınce basıma bela olur ne gerek var
11 Yorumla- +1 yıl
Hatun dürüst😂. Teşekkürler.
+1 yılErtesi gün haberlere manşet olanları örnek gösterelim ki , inanmasınlar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı. Bu internetten 200 tl ye ıphone almak gibi bişi :) ne çıkacağı belli değil :)
13 Yorumla- +1 yıl
😂😂 iphone kutusundan hiyar da cikabilir ne de olsa 😂😂
- +1 yıl
😂😂 aynen
+1 yılmesjdan atabilir heralde fotosunu, ikside karşılklı atsa sorun çıkmaz
12 Yorumla- +1 yıl
Sürpriz olsun diyor ama?
- +1 yıl
ya görmedende olmaz, ya karşıdaki iyi değilse :)
+1 yılBuluşmazdım tabikide hatta profil resmi olmayan biriyle mesajlaşmazdım bile
10 YorumlaBuluşmazdım kiminli ve neyle karşılaşcağımı bilmediğim için
10 Yorumla
+1 yılMerak ediyorsun değil mi? Peki ya kullanılan profil fotoğrafı da sahte ise ne yapacaksın?
00 Yorumla
+1 yılsence buluşmam tabi neye benzediği belli değil :D
11 Yorumla- +1 yıl
belki bir gün bulusursun da b*k da cikar 😂😂😂
+1 yılprofili olanlada bulusmam belki fake
15 Yorumla- +1 yıl
Ama buluşmadan anlayamazsın?
- +1 yıl
bir grup liseli karsıma cıkıp kaskas gülceği riskini goze alcagıma adam gibi çevremdeki kizlarla bulusurum
- +1 yıl
Bak bunu hiç düşünmemiştim 😊 Çirkin olma ihtimali korkutur muydu seni?
- +1 yıl
yoooo çirkin insan yoktur zaten gözüme güzel gözükmeme vardır o zamanda kanki yaparım kendime onu :D
- +1 yıl
😂😂😂😂 adamsın.
- Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılbir kez risk alıp buluştum sonra 2 ay gibi bir süre hayvan gibi şey yaptık
10 Yorumla Bu kadar yoklukta olmadım, olmamalıyım...
12 Yorumla- +1 yıl
Umarım olmazsın 😂 güzel cevabın için teşekkürler.
Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı. Kesinlikle buluşmazdım güvenemem poh da çıkabilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle 😂 Cevabın için teşekkürler 😊
- Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılgörmeden etkilenmem, daha çok kıllanırım
11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı.
Ne için buluştuguma bağlı bu 😀
117 Yorumla- +1 yıl
Ne için buluşursan profil fotoğrafı önemsiz olur?
- +1 yıl
Güzel cevap. Teşekkürler.
- +1 yıl
Onlar önden biz arkadan ilerliyoruz. Ben hiç bakmıyorum çocuğa. Yandan görüyorum sürekli bana bakıyor. En sonunda dayanamadım döndüm: " Ne bakıyorsun?" dedim. "Çoğğğ güzelsen" dedi 😂😂😂. "hımmm peki bak o zaman" dedim. Bir kafeye geçtik oturduk. En en sevdiğim kankamla sağdaki çocuk başka bir masaya oturdu. Biz kaldık baş başa. Sussam olmuyor susmasam olmaz 😂 Saatler geçmek bilmiyor, çocuk içime düşecek neredeyse. Dipnot: Övgü içermez, çocuk ilk defa kız görmüştü sanırım. 😂 Malum şahsı tarif ediyorum: Saçlar briyantinle geriye doğru yatırılmış , küt saç dediğimiz boyda ve dalgalı. Yanaklar al al , alp dağlarından inmiş gibi. Gerisini boş verin 😂. Kıyafetini anlatıyorum; hiç unutmam! Siyah bir gömlek, acı kahve kumaş pantolon, çimen yeşili örgü hırka, hacivat kundurası. Arkadaş anlarım tarzın budur, kıyafetin budur, Allah yaratmış eyvallah da çıtayı bu kadar yükseltmeyi nasıl başardın? Bu da böyle bir anımdır 😃
- +1 yıl
Manyağa bak 😃😃😃 arkamdan bir de diyormuş ki sataniste benziyordu zaten 😂😂😂😂
- +1 yıl
Hayır soyadını bilmiyorum ki stalklayayım 😂😂 aaaa bak ne söylemeyi unuttum adını bana serdar demişti meğer sümmani'ymiş o nasıl isimse tövbe bismillah 😂😂😂😂
- +1 yıl
Bulsana Allah aşkına 😂
- +1 yıl
Size de tasvir ettim yardımcı olun bana eski aşkımı bulayım 😂😂😂😂
- +1 yıl
Ahahaha gunahkarrrr 😂
+1 yılO kadar yalnizim ki bulusurdum
14 Yorumla- +1 yıl
Yapma ama. Bu kadar dramatize etmeye gerek yok 😂
- +1 yıl
Gercekler dramatik yapcak bisey yok
- +1 yıl
Ben de kalabalık içinde yalnızım. Şimdi ne olacak?
- +1 yıl
23 yildir yalnizim daha bende bir yol bulamadim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuluştum, hatta burdandı çok da iyi bir insandı
14 Yorumla- +1 yıl
İşte böyle güzel hikayeler duymaya ihtiyacımız var 😂 teşekkürler.
Cevap sahibi+1 yılRica ederim :) baya uzun bir süre birbirimizin sorularını cevaplamistik özel bir konuşma olmamıştı hiç, sonra rastgele aynı üniversitede okuduğumuzu ogrendik, buluşmaya karar verdik. Ama yine görmemiştim o kendini tarif etti boyunu saçını falan ben de tarif ettim birbirimizi öyle tanıdık :D ama dediğim gibi farklı bir amaç yoktu buluşmamızda çok da iyi arkadaş olduk sonra :)
- +1 yıl
Çok tatlı ya 😂 daimi olsun dostluğunuz güzel insanlar ❤
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler :)
+1 yılOlanla da buluşmuyorum :D
11 Yorumla- +1 yıl
Söylediğim şartları sağlamıyordur. Ben gerçek anlamda etkilendiğin birinden bahsediyorum.
- Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılDetaylı tanımadığım kişiye numaramı bile vermem
17 Yorumla- +1 yıl
Detaydan kastın nedir? Profil fotoğrafı mı? Nasıl bir ip ucu verir?
- +1 yıl
Hayatını kişiliğini bilmeden. Kimdir kimlerdendir ve s
- +1 yıl
Ama bunları konuştunuz. Ben resim diyorum. Çirkin olmasından korktuğun için mi itiraf et sen de kurtul ben de 😂
- +1 yıl
Tabi ki, yüzünü görmediğim beğenmediğim biriyle sevgili olmam ki. Nereden bileyim belki eski sevgilimdir dalga geçiyor? Ya da erkektir kız profili ile beni işletiyor?
- +1 yıl
Kafanda deli sorular yalnız 😂
- +1 yıl
Hayır, ben sadece şüpheci insanım, kimseye güvenmem
- +1 yıl
😊..
- Aile & Toplum konusunda 648 cevap paylaştı.
+1 yılGüvenemiyorum pohta çıkabilir :D
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 dürüstlüğünden ötürü tebrik ediyorum.
- +1 yıl
Tenk yu :D
+1 yılbuluşmam görmeden neden buluşayım
14 Yorumla- +1 yıl
Ben de onu soruyorum neden?
- +1 yıl
insanın görünüşü kişiliği hakkında ip uçları verir benim nedenim bu bilmediğim emin olmadığım bir işe girmem
- +1 yıl
Sana katılıyorum. Teşekkürler
- +1 yıl
rica ederim
+1 yılKimseyle buluşma derdim olmadı hiç..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılbuluşurdum sonucta benı yemez dimi
14 Yorumla- +1 yıl
Yerse görürsün 😂
- +1 yıl
yesin midesine otururum bıdahada kalkmam
- +1 yıl
Haber salın kimse bu adamı yemesin 😂😂😂
- +1 yıl
ahaha :)))) supersin
+1 yılTabiki de buluşmazdım, organ mafyası belki..
12 Yorumla- +1 yıl
Fotoğrafından nasıl anlayacaksın ki veya kameradan?
- +1 yıl
Ben şu an profil fotoğrafı olan biriyle buluşurmusunuz sorusunu yanıtladım, olanla da buluşmam o ayrı.
+1 yılBuluşmazdım önce dürüst olacak. Kendine güvenecek.
10 YorumlaBuluşup şansımı denerdim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılOlsada olmasada buluşmam
10 Yorumla buluşmam
16 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Bak soruları seni tenkit etmek amaçlı sormuyorum öncelikle bunu söylemeliyim. Peki profil fotoğrafı insana nasıl güven aşılar?
- +1 yıl
Güzel bir yetenek, herkeste yok. Anneme onaylatırım ben genelde. 😂 cevap için teşekkürler.
+1 yılhayır gordugumlede bulusmam
10 Yorumlabuluşmazdim😕
14 Yorumla- +1 yıl
Ama neden? 😂😂
- +1 yıl
Toplumun nabzını tutuyorum bozmaz mısın 😂😂😂😂
+1 yılbuluşmam..
tanımadan konuşmadan görüşmem..10 Yorumlakendini saklıyorsa bir bku vardır.
buluşmam.10 YorumlaHayir
22 Yorumla- +1 yıl
Çirkin çıkmasından mı korkuyorsun? 😊
Güvenirsem buluşurum
128 Yorumla- +1 yıl
Adam gibi adam işte ! Ruhlar aleminde yaşamıyor ama ruha kıymet veriyor 😂 like it baby 😂
- +1 yıl
dobra adam :D
- +1 yıl
@scorpion026 her zaman her yerde 😄
- +1 yıl
benim için kilo verirse bulusurm :D
- +1 yıl
@scorpion026 ahahaha 😂😂
Kanka güzel değil zatan o boşver 😂 - +1 yıl
ama baksana fenomen gibi bişey olmuş :D ustası daş gibi nefeste alıyo :D
- +1 yıl
@scorpion026 yav bıraksana profil resmine baktım iştahım kaçtı 😂😂
- +1 yıl
ben eskiden gördüydüm :D kafasına kese kagıdı koy töbe töbe. ÇD
- +1 yıl
@scorpion026 banane ulan sen koy 😂😂 benim işim olmaz 😂
- +1 yıl
tamam denk gelirse :D
- +1 yıl
@scorpion026 tamam bebeğimi bildirim yağmuruna tuttuk oycak bizi 😂
- +1 yıl
@scorpion026 & @everesttt dedikodunun dibi var ve ben yokum lanet olsun size dostum 😂
- +1 yıl
hemde ne dedikodu :DDD
- +1 yıl
@scorpion026 fenomen bir kızı kesiyorsunuz. Biriniz onu makyajsız görmüş korkmuş oburunu de insanlık namına vazgeçirmeye çalıştı 😂😂 ulan insanlık olmemiş ya😂😂😂😂
- +1 yıl
ohooo bunlar bişey değil evresti rahatsız etmim fazla :P :D
- +1 yıl
Anlatmayın tabi bana yellozlar 😂😂😂 hadi bye
- +1 yıl
😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤
- +1 yıl
Bu bende bir travma tamam mı 😂😂 devamını oku Onlar önden biz arkadan ilerliyoruz. Ben hiç bakmıyorum çocuğa. Yandan görüyorum sürekli bana bakıyor. En sonunda dayanamadım döndüm: " Ne bakıyorsun?" dedim. "Çoğğğ güzelsen" dedi 😂😂😂. "hımmm peki bak o zaman" dedim. Bir kafeye geçtik oturduk. En en sevdiğim kankamla sağdaki çocuk başka bir masaya oturdu. Biz kaldık baş başa. Sussam olmuyor susmasam olmaz 😂 Saatler geçmek bilmiyor, çocuk içime düşecek neredeyse. Dipnot: Övgü içermez, çocuk ilk defa kız görmüştü sanırım. 😂 Malum şahsı tarif ediyorum: Saçlar briyantinle geriye doğru yatırılmış , küt saç dediğimiz boyda ve dalgalı. Yanaklar al al , alp dağlarından inmiş gibi. Gerisini boş verin 😂. Kıyafetini anlatıyorum; hiç unutmam! Siyah bir gömlek, acı kahve kumaş pantolon, çimen yeşili örgü hırka, hacivat kundurası. Arkadaş anlarım tarzın budur, kıyafetin budur, Allah yaratmış eyvallah da çıtayı bu kadar yükseltmeyi nasıl başardın? 😂😂
- +1 yıl
Aferin evociğim. Ben gizemli bir duruş sergileyeyim sen beni ifşa et bari adımı da soyle 😂😂😂
- +1 yıl
Vay Allah belanı vermesin 😂😂😂😂
+1 yılhayır
12 Yorumla- +1 yıl
Ama neden?
- +1 yıl
güvenmem
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Buluşurum no problem
15 Yorumla- +1 yıl
Cesaretinden dolayı tebrik ederim.
- +1 yıl
Ama bu gönül ilişkisi 😂
- +1 yıl
😂😂 ahahaha. Peki teşekkürler.
- Devamını Gör (33)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar