KENDİNDEN BÜYÜK BİRİYLE ARKADAŞ OLURMUSUN?

Kendinizden 10 yaş büyük biriyle arkadaş olabilirmisin veya varmı? Olursa sıkıntı olur mu?


0|0
413

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla kafa denginse hiç sıkıntı değil 18 yaşındayım 30 yaşında arkadaş hatta aileden biri gibi geliyor bana 7 senedir tanışıyoruz

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bu sitede oldum gayette iyi konuşuyoruz sürekli gülüyoruz falan kasma yani kafalar uyuyorsa ortak zevkler varsa yaşın önemi yok hatta akıl veriyorlar falan çok iyi oluyo 😇

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • Neden sikintili olsunko hatta iyi olur tecrubelerinden faydalaniriz

    0|0
    0|0
  • Olurum.

    0|0
    0|0
  • hiç problem depil

    0|0
    0|0
  • olurum

    0|0
    0|0
  • Olurum yaş 2. planda benim için

    0|0
    0|0
  • Karım bile yaparım :D

    0|0
    0|0
  • Yok olamam direk abla ya da abi derim

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Sevgilide olur arkadaşta olur ,)

    0|0
    0|0
  • pampa mı pampalarım vardır sevgili mi 34 eder sevgili için fazla bir yaş arkadaş iyidir

    0|0
    0|0
  • benim kendimden küçük arkadaşım yok ya yaşıtım ya da benden büyük 15 yaş büyük arkadaşım var

    0|0
    0|0
  • Neden olmasın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Arkadaşlarım benimle yaşıt ya da benden büyük oluyo genelde

    0|0
    0|0
  • Ben olamam ya cok fazla bence

    0|0
    0|0
  • sevgili olarakmı soruyorsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;