Bu beyefendi dünyanın en yakışıklı mahkumuymuş, hangi hapisanedeyse benide oraya atın ria ediciimm assfs.




tamam ben yakışıklı falan değilim. ama bu adamda değil. zevkler tartışılmaz mıs ya senınkıler tartışılmaya açık :) diğer bir konu Atalay filize bakınca karıncayı ıncıltmez denır ama seri katil. mesela yani
Bir kere o adamda seri katil tipi var
haklısın tam seri katil tipi var :)
https://imgim.com/38321son20166294855_1.jpg
k bakma ben yanılmışım. böyle seri kati tipini nasıl ayırt edemediysem :)
Peki ben ne olucam bana ümit verdin demek herşey yalanmış ühüüü 😭
Deme oyle kanka😂
Ulan kim eksiledi beni delikanlı gibi çıksın ortaya? Hayır yani bana mı aşıksın yoksa sipirminimi mi aşıksın sorun orda 😂 Kimi kıskandığını bilelim ona göre koşarak uzaklasicam
Kanka 6 kız bana asık olamayacagina göre😂
Kank onda sorun yok ya erkekler korkutuyor 😱
Gizli hayranlarim assfs
Çok korkunçlu kesin dayak yicem 😓
Korkma sipirmin ben varım assfs
Yaşasın heeey sipaydim onları döver iyilerin dostu kötülerin düşmanı
😂😂😂
Tisikkirler sipirminim 😍
Rica ederim caģnım
Bunu yakışıklı gördüğüne inanamıyorum. 😏 Bu bence tam bir suçlu burnuna baksana "ben suçluyum" diya bağırıyorrr. :))
Bir ben degil butun dunya gormus assfs
Iyiymis ashd
Cevap
34Cevap
Bizimkiler de buna bebek yüzlü katil diyor, ilginç :D
encrypted-tbn0.gstatic.com/images
Daha önce Onedio'da görmüştüm. Evliymiş ve çocuğu varmış. Hatta hapisten çıksın diye bayan hayranları para toplamışlar. :D
isledigi suclar pek kotu degil adam oldurmemis sonucta banka falan soymustur silah gosterisi yapmistir canimmmmm 😂😂😂😂
Canını yediğim neresi çekici geldi şu manda dudaklı adamın.
Gözleri renkli diye mi bütün mevzu yani.
(Cafer, mavi lensimi getir)
Yakışıklılık ne ile belirleniyor çok merak ediyorum..
Youtube de hapise girmiş güzel kadınlar diyede video izlemiştim. Kadınların güzelliğin görsen lan bunlar suç işlemez dersin ama aldanmamak lazım
Bu eski bisey. ama neye göre kime göre yakisikli. ben begenmedim.
İstese silahıyla adamı öldürürdü hırsızlık muamma güçlü ele başı yakalanmaz 😂 masum bu adam sadece yakışıklı
Adam is teklifi bile almis icerde... Dünayanin hali ortada...
Şiir okudu diye mapusa attılar genç yaşta yazıık ehdjst
Tecavüzcü olduğunu niye yazmıyorsun? Türk tecavüzcüleri asmak istersiniz böylelerine de sempati duyarsını
ya bu mu yakisikli eminim daha yakisiklilari vardr orda
Yakışıklı değil, anlam veremediğim bir iticilik var
Adam hapisten cikti ve Şu an modellik yapiyo ajansta kac sene oldu bari suanki pozlarindan paylassaydin bacim
Tarlabaşı'nda, bunu bir güzel komaya sokarlar..
Masum masum bakar öyle. arrağımın antifirizi..
Bir kadın gardiyan vardı. Sonra itiraf etmişti mahkumla seviştiğini😂😂
Git gardiyan ol sen de.
Bu yakışıklıysa ben dünyanın gelmiş geçecek en yakışıklısıyım
Adamda bildiğin piskopat tipi var. kadınlar zevkleri ile hayrete düşüyor hep beni
Kadınlar pic erkekleri sever hala öğrenemediniz ya
42 yaşında mesai çıkışı evine ekmek götürmeye çalışan evli 2 çocuklu tiplere benziyo
Yakın takipteyiz kendilerini😍
2 sene öncesinin haberi bu ya, adam modelliğe bile başladı
gözümden kalp çıkıyor şu an :D
Pek öyle gelmese de görmüştüm. Eski bir haber.
Ya şu gözlere bak tatlılık abidesi bu :/
Bu adam cikti manken oldu
Cok geriden geliyorum assfa
Bu 5 ay oncenin gundrmi doktore :D
Ama ben şimdi gördüm yeni paylasilmis habr😕
O degil de darbe oldu biliyosun drgil mi 😰
Evet😕
Ha ne zaman duydun :D
Bizim selo daha yakisikli bence :/
Bu mu şimdi yakışıklı? Ben bişey demiyorum.
Ne kadar da yakışıklı mahkum bir bey
göz yaşı dövmesi yaptırmış ya
Tövbe tövbe aynısını biz desek abaza oluyor. Aynı hapishaneye attılar ne yapacaksın orda?
Hiç de yakışıklı degil be ıyy
Bu insansa diğerleri ne ay :D Çok güzelmiş :D
dudakların güzelliğine bak aku
O hapishanede senden duman çıkartırlar
Yok değil yakışıklı falan
Tavsiye etmem arkadaş azmış olabilir başbaşa kalırsanız kötü şeyler olabilir :D
hicde masu gozukmuyor
işte yaşa tipe kalıba bakmıyor bu işler
serseriler kızların ilgisini çeker.
Cidden lan h. erifin tipe bak.😂
Al işte snra erkekler kötü der bu hanımkızımız
Yokluktan olsa gerek.
benide oraya atin demeyeydin iyiydi 😀😅😄
Tek başına 200 Türk erkeği eder bu
Belli ya
Bumu yakisikli😁
Bu mu yakışıklı peh
Gözleri süper
ulan tam sanık ya :D
Yazık olmuş
Azma bir azma
Bencede
Bu kadarmı yokluktasın :)))
Benden güzel 😄
bu mu yakisikli?
zevkin bu mu simdi?
Seksiymis
Manken olmus lan
Gördüm
Öyledir herhalde.
Korkunc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar