Bu lanetten nasil kurtulucam :( ? Şampuan ya da tarak işe yarar mi?

Arkadaslar cok gec fark ettim sacimda bit var sanirim. Bir sey yürüyormus gibi hissediyorum , kasinti oluyor ve sampuanla yikadigim halde ip ince tarakla taradiigm halde sirkeler gitmiyorum. Bitler sabahlari goremiyorum. Ve o beyaz küçük seylerden bedenimde de var (sirke) sirkeler bit yavrusu nefes almazlar canlidirlar ama hareket etmezler kan emmezler. Kaşıntı verirler. Vücut biti mi? Sacimda da var. Hergun banyo yapan beden temizliğime çok dikat ederim haftada 4-5 kere banyo yapan birisiyim. Okuldaki bir kiz yuzunden bulasti onumde oturuyor sinir oluyorum defolup gitmiyor, Ne yapacağım ben ya? Bit şampuani fayda eder mi? arastirdim bitler gider ama sirkeler gitmezmis. Sirkeler için çamaşır deterjaniyla yikasam?
Güncellemeler
+1 yıl
Yataga girdigim an kasiniyorum. Baska yatakta olmuyor
Bu lanetten nasil kurtulucam :( ? Şampuan ya da tarak işe yarar mi?
Cevapla