AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
243Cevap
valla sen anlatırken bile etkilenio insan.gitmek görmek lazım ispanyol yakışıklılarını :)
selam söle:)))
gidin gidin gitmişken birde güzelce verin buraya da gelmeyin.
ben rus kizlarina bir masaj yapiom anlatamam biz 23 unde kel kalioz siz 17 sinde selilulit olmaya basliyorsunu.Gogusler sarkiyor ama ruslar oylemi bir gogus var polise canli bomba diye ihbar edersin
:) +1 haklısın valla
şukalayın beyler... bu adam bizden.
Götün yerde geziyon bir de artislik taslıyon boylarını beğenmiyon, 23 yaşında kel kalıyolar senin dip boyan geliyo sallamıyon, giyim tarzlarından şikayetçisin çingene gibi giyinen sen, tiplerini beğenmezsin kezbanın tekisin amk bana bile küfür ettirdin yani tebrikler Türk erkekleri onların tırnağı olacak kadar değersiz değiller çok daha fazlası ok kib bb
donek bir Turk erkegine bakarmisiniz :d kiz hesabi acmis :D
hıhı evet geri zekalı.
şu justinin arkasından ağlayarak bir hay bile demedi diyen ergen kız buymuş :D
+1 hak ettin gizli
canım anladık barcelonaya gitmişsin. ben dünyanın neresine gittiysem bir türk erkeği olarak bana taptılar. sen bu şekil devam et de dikkat et o kolundaki kıllardan kimliğini belli etme ;)
haha adamsın raykım kıllı ergen kızma abisi bize hava atmaya çalışmış sadece yurt dışına gittim dmye getiriyo ;) :D
bir kere bizim turk erkeklere laf sokma ispanyolmusda ne alaka '? yavurlasma. kendi milletini kiniyorsun bence turk erkekleri ve turk bayanlari hem ici hem disi guzel ! X
İspanyol Erkeği gördün ve birde ispanyolca konusuyolar haa vay benim ne kadar acayip şeyler görmüş kardeşim sen ciddi misin?
Sen Türk erkeklerini silsen ne olacak silmesen ne olacak?
Sanki Türk erkekleride senin peşinden kosuyo silmişmiş :D Hey Allah'ım ne günlere kaldık.
oooof siz ne kadar fesattsinz ya :d
ne kadar safsın norveçteyim ispanyalı sekiz arkadaşım hepsi hayri abi koydugun fotolar futbolcu shakirin manita digerleride model bence türk kardeşlerim akar ispanyollar erken emekli oluyo o işlerde söyliyim aralarında yaşadım norveç e gel olmadı isveç erkekleri gör çogu gay :D
bende rus göçmeniyim nolcak var mırus kızı gibi kız ? boyunuz 150 yi geçince şükür namazı kılıyoruz her cuma toplanıp. sanki ispanyol erkeklerde bunun için ölüyo la linkte pikeyi koymuşsun adam futbolcu senin gibisine bakarmı hiç bakmışlarmıki ben böyle bişe dedim sana pardon :D
Sen ispanyol erkekleri beğenirsin ama cenazene türkler gelir .
:D
Ben. 23 yasindayim firca gibi sacim var ne alaka ayrica turk erkekleri sana bakmadigi icin kotuluyosun bence tipin bozuksa yapacak bisey yok kendibi boyle avutursun :)
iste bnim bahsettigim Turk erkekleri, tamda sana benzeyen tiplerden bahsediyordum ben :D
Beni Gibiler sana bakmaz sansina kus
bir şey diyeceğim de Türk erkekleri olarak Rusları görünce dibiniz düşüyor ona laf yok Türk kızları İspanyolları beğenince laf çok siz Rusları beğeniyorsanız kızlarda İspanyolları beğeniyor bunu kabullenip kıskanç kıskanç yorumlar yapmayı bırakın biz sizin Rusunuza bir şey diyor muyuz
yürüüü beee :D
O zaman defol git Türkiyeden ya . Türk erkekleri ispanyol erkeklerin tırnağı olamazmışmışmış. Lafa bak ya özentimsiin ? Evleneceğin kişi türk olacagından büyük lokma ye büyük konuşma canım benim ya.
:))) aferim kız sana... ispanyollar da zaten bunu bekliyordu 4 gözle
Aynen valla :)
son resim güzelmiş ama içi yamuk olan erkeği düzeltmek çok zordur ya da hiç düzeltemessin ben söliim böle bişey yazmakla büyük hata yapmışsın çünkü bütün erkekler hemen kendilerini savunmaya almış gördüğün gibi :D
sen kendini gizleyerek zaten kendini silmişsin ki :)
bende senin bıyıkların vardır
kaşların martı gibi
kollarında kıl vs.
gizlendiğine göre
Cok guzelim <3
katılıyorum :)):):):):):)
link oha tam benim tipim :(
yıldız sende çok istiyosun ama :)
sizene ! abi işin gücün yok mu sen benle ne uğraşıyon
bu oğlan türke benziyor
Ay ay biz seni beğendikde.. Onların kanlarında erkeklik yok, yarın bir ortamda seni kıskanmayan erkeği ne yaparsın.!
Bana göre tırt tırt..
nerden biliyosn be kiskanmadiklarini :D
Sen onlarla evlen. Türk erkeği sana haram..
şu justinin arkasından ağlayarak bir hay bile demedi diyen ergen kız buymuş :D
hı :))
Turk erkegi bana harammis xD
benım bıldıgım ıspanyollar turklere benzerler kuzey avrupa ülkelerindeki insanlara göre daha esmer ve bıyıklıdırlar zamanında benül ahmer devletini bile yaşamış bir toplumdurlar bence sen alışkın oldugun ınsan tarzının avrupada yasayanına hayranlık beslemıssın eldekılerın kıymetını bılmeden bır nevı batı hayranlıgı davranışı
bak sende benziyon cidden ispanyollara:D
:) bırde bıyık bıraksam antonyo
oyle bir onyargi var ama ispanyollar aksine sandigimizdan daha beyaz tenli, cogu kumral sarisin, ben bitane bile esmer ispanyol erkegi gormedim?
bırde bana bak benzıyomuyum :)
neye benziyormusun? :D
begendıgın tıpe
dımı sacmaladım ben turk erkeklerı dogulu kaba tıpler ve tıpsızler senın gıbılerı etkıleyebılecek ne bır bırıkım nede görgüye sahipler sen bıldıgın gıbı takıl
sıcakkanlılar ve bu onları çok çekici kılıyor
giyim tarzlari gozleri konusmalari <3 :D
çok mu sıcak davrandılar sana :D
yaw turk erkeklerinden daha sicak kanli erke kmi var:D
-1
link bunun aynısıyım len fsfsfds bir tek saclar ve gozler siyah aynada kendimi sarı gordum bir an :DD
bildigin gavur erkekleri bunlar, sanki sokaktaki hepsi boyleydi gorduklerinin ? ben Bilbao 'ya gittim, hatirlamiyorum bile yakisikli erkek var miydi sokakta ? ha olduysa da musluman olmayinca ben hangi kazziga cakim bunu ?
Daha önceden tanıştığım İspanyollar oldu adamların İspanyol olduğunu bilmesem gider Türkçe muhabbet ederdim. Bari İskandinavlar ya da Ruslar çok yakışıklı diyin de inandırıcı olsun biraz. Akdeniz ülkelerinde yaşayan erkekler de kızlar da birbirine çok benziyor.
canım valla aynısı da bende var ama ben alman erkekleri iiçin aynı şeyi düşünüyorum hadi tipi geç türkler o kadar kaba iğrenç insanlar ki anlatamam erkekleri tam bir abaza hep verene koşuyorlar almanyada öyle bir şey yok
yok ya sahi mi ? :))))) güldüm geçtim; he bir de -
1. Çok kabasınız öncelikle...
2. Olabilir ben de Hollanda'da heykel gibi adamlar gördüm ama hiç demiyorum Türkler çok çirkin...
Hepsi kaaskop :p
kıymetimizi bilen yok
HAHAH ja allemaal kaaskoppen kuflenmis peynirler gwn
angelina jolie konuştu sanki bana ... sen önce bir brazilyalı kızlara bir benze de , sonra bizi eleştir ... horse kafası
BUNU NASIL UNUTURSUN LAN!? link
fvuyhbuşndmopkoı
Bir carlos martin mesela :((( ağlamak istyorum yaa :(
ama bizimkilerde de on numara olanlar var onları görmezden gelemeyiz <3
ulan bizim tipsiz erkeklerimiz bile carlostan iyidir yahu... :))) erkek kılığı yok o herifte zaten
dünyanın en iyi sevişen erkekleri ispanyol erkekleridir :D bizi silebilirsin :D
sen bunu nerden biliyorsun :D
bilirim ben :D
siz iyisine denk gemlemişsiniz..ispanyada yakışıklı bol olabilir türkiyede de az olabilir.ama az olan birşeye sahip olmak daha ayrıcalıklıdır...mesela sen bu ayrıcalıktan mahrumsun :)ehehe
23 ünde hala çocuk kalan kızlar var onu ne yapıcaz ?
pardon ?
Sen değil! :)
anlamam alındm.
Arkadaşın demek istediği zeka yaşı büyümeyip "Onu mu sevsem buna mı gitsem, ona mı versem buna mı versem, onunlamı aldatsam yarı yolda mı bıraksam, başkasını mı sevsem yoksa umut verip göndersem vs..." O yüzden tüm kızlar için geçerli değildir BAZI KIZLAR hala olayın farkında değil :) +1 Birader...
şu justinin arkasından ağlayarak bir hay bile demedi diyen ergen kız buymuş :D
:):) sende haklısın:)
hakliyim ;)
Yanlıs anlama ama sen gercekten g.zekalısn Bütün dünyanın kadınları bir türk veya italyan erkeği ile evlenebilmek icin nelerini veriyor sen bir iki sarı ispanyol görmüssün türk erkegini begenmiyorsun.Bizim erkeklerimiz vefalıdır sever sayar ve sahiplenir bir kadnn isteyebilecegı bütün özellikler mevcuttur yani. Ha kel ve göbekli olmalarının nedeni canından cok sevdigi karısı ve cocukları icin her türlü fedakarlık yapmasındandır kadını en iyisini giysin cocugu en güzelini yesin diyedr.
Sen bunlara yakışıklı diyosan ben daha ne diyeyim. Türk erkekleri daha iyi bence. Bi burak özçivit,bi barış kılıç,efendim ne diyeyim bir ali ersan duru eder mi ya şunlar, hayret bişeysin :D
Kızım, sizin gibi asimile olmuslar sayesinde bu ülke bir adım bile ileri gidemez. Bir insan kendi ülke insanına bu şekilde hitap ederse diğerleri ne yapmaz. Helal olsun sana. Git İspanya' da yaşa o zaman sen. Ne demiş aşık Veysel: '' Güzelliğin on par'etmez, bu bendeki aşk olmasa'' İnsan sevdiği zaman kim olursa olsun ona güzeldir (yakışıklıdır).
doğrudur valla :) haklısın katılıyorum sana :) gerçi yine böyle konuşmayalım cünkü türk erkeklerinede hakaret etmek istemem ve herkesin zevk meselesi farklı. ama ben sana katılıyorum bende yabancı erkeklere karşı dha çok zaafım var :))
hedefler de çok yüksek. lens takmış adamların ve mankenlerin resmini koymuşsun. keşke daha dikkatli olsaydın :)
kıro kürtçe kardeş demektir bu arada :)
hiç mavi gözlü olmayı hayal etmedim açıkçası nesini kıskanayım? o kadınlara has bir özellik.
hiç bir erkek aaa ne süper giyinmiş erkek diye bakmaz :) beni beğenenlerse zaten beğenmişler sen derdine yan :)
Huff ne zaman bu kompleksler bitecek lan çok iticisiniz.
olm erkeklerden hiç hoşlanmam. hatta nefret ederim. ama sen cidden çekilmez aksi pis nalet bir insansın.
Adamım yaa :DD
ne diyim tatlım kurtuluş savaşında ispanyol erkekleri korudu türk kadınlarını zaten son nefesine kadar.haklısın.
ne alaka ya :D sacmalamis buda
sana ispanyolarla mutlulluklar o zaman bana da rusla :D
muchas gracias senor :D
rus kızları varya soguk ülkenin sıcak kanlı kızları onlar varken türk kızı ile evlenmem bile o kadar cirkinki türk kızları birde havalarından geçilmiyor mevlama şükürler olsun düyada güzellikte yaratıyor
Turk erkekleri bence rus kizlariyla evlenmeli, ben gercekten cok yakistiriyorum <3
bencede ne yapsın her tarafından yağ fışkıran cirkinlikte ve havalarında üstüne olmuyan biber bile söledi ter kokan 5 kuruşluk türk kızlaını
ben onların kibarlıklarını seviyorum.bence tip olarak türk erkekleri daha yakışıklı ama ispanyollar daha kibar nazik
nasıl anladın nazik olduklarını :D
dillere destan onların centilmenlikleri kıskanmayın lütfen.ama tipsizler türkler daha yakışıklı
link
nasıl bir kompleks yapmışlarda eksi yağmuruna tutmuşlar. herkesin zevki düşüncesi sizinle aynı mı olmak zorunda ha eğer kişisel meselerinizden kaynaklı rahatsızlıklarınız varsa nefretinizi kusabilir ağlayabilirsiniz eksi verip kaçacağınıza
yoruma +1 gizli
Belki dediğin gibidir ancak seninkisi sadece farklı oldukları için bir hayranlık diye düşünüyorum. Birkaç ay orada yaşasan bence alışırdın.
erkeklerin can damarına basmışsın Gizliii :d 207 tane erkek yorum yapmış :d bence güncelle tekrar çıldırsınlar :d
iyi olmuş bu soru bu türk erkeklerine
ama cok ciddiyim, onlar kudursun cildirsin diye sormamistm aslinda :D
benim okulumdada var yakışıklılarıda var ama tipi iyi olmayanlarda
Türk erkekleri seni haketmiyo kendini yurtdışına postalayıp başkalarının başına bela ederek bir kezbandan daha kurtulduk, ben erkek olarak değil, milliyetçi olarak yaklaşıyorum olaya, ispanyol erkeklerinin tırnağı olamayan Türk erkeklerini tanımamışsın hiç tarih kitabı okudunmu cahil, bunu söyleyerek bütün Türk ırkını ve atalarını aşağılamış oldun, cevap ver lanet olası bakma boş boş kendi milletine ihanet ettiğini düşünmüyormusun!
yav he he, Turk erkekleri Turk kizlarini asagalarken iyi oluyo dimi
ben hiçbir zaman Türk kızlarını aşağılamadım, başkalarının aşağılamasınıda doğru bulmadım hatta sinir oldum, ilk geldiğimde japonun biri sizi aşağılamaıştı kimse sizi savunmazken ben savundum şimdi git ve kendini becer
şu justinin arkasından ağlayarak bir hay bile demedi diyen ergen kız buymuş :D
he oldu
twitter nevin cevabını kaldırttım şimdi rahat rahat müşterilerinle ilgilenebilirsin :D
Türk kızları da kıskanç olmayan ayrılıktan sonra bir defa bile arkasına bakmayan altadan ilk günden yatağa atmaya çalışan tiplerden ne kadar da hoşlanmaya başladı.Yabancı kızlar kıskanç Türkleri seviyor bizim kızlarımız da gevşek kız gibi yabancı erkekleri.Bu ilginç bir çelişki..
sen nerden bileceksin onlarin gevsek oldugunu, belki onlarda cok kiskanctir :D
görüyoruz da bir kere kıskançlık islama öz bir duygu hiristiyan ne kadar kıskanç olabilir kıt
bilemezsn
sen bir riske gir de öğren bacım ne diyim ama öğrendikten sonra çok geç olmasın dikkat et
Yakışıklılar. Ama Türk erkekleri ezer geçer bence..
oralarda bol bulunca mendil gibi kullanıp attın demi kız doğru söyle
evet bende gittim yanlarında bebe kalıo insan kızları öyle akıcı ispanyolca konuşuyorlar ya ağzın açık izliyorsun onları
Sen onları seviyorsunda onlar seni sevceklermi acaba ben asıl merak ediyorum :/ ( Evite Turquía tiene kezbanus )
bu arkadasın türk erkeklerinden yarası var belli yoksa böyle bir konu acmazdı bence :D
sen eskide kaldın be güzelim biz rus kadınlar dünyaya geldiği andan itibaren türk kızlarını bırakmıştık ;D
hiçte bilem bence türk olsun bodur kısa olsun kel olsun ama türk olsun banane elin gavurundan bence en önemli yerlerini görmemişsin :)
bir kellikte buraya sıkıştırılmış 😂😂
Aynen 😂
Bize de yabancı kızlar güzel görünüyor sakın şartlanmanın da etkisi olmasın, birde fotoğrafları pek iyi bulmadım
167 derken sen çok kuru yerde dolaşıyon heralde sulak kenarlara doğru bir gelde boy takıntın kalmasın.
resimdekiler cekici ama ben senle ayni fikirde degilim canim asil ispanyol erkekleri turklerin tirnagi olamaz, evet boylari cikmaya bilir ama, en azindan muslumaniz :)
Sanki Türk kızları çok bir şey ya bıyıklısınız lan siz bir kez :) kıllısınız :) bir de salakça tripleriniz falan hiç çekilmez.
senin annem bikiyklimi :(
bütün kızlar kadınlar bıyıklı yani sanki aldırmıyorsunuz :)
bence herşey kendine bakmakla alakalı...bizden daha bakımlı olabilirler buna birşey diyemem ama abartılacak bir durum yok taş gibi ruslarda sizden bakımlı sizde maşşallah sakal bıyık ne ararsan varken hatunlar cillop gibi geliyor bizde ölüyoruz onlar için ;)
cok canim Ispanyollar daha yakisikli, her bakimdan 10 adim onde onlar
git o zaman ispanyollara burada ne işin var...ayrıca kim olduğunu biliyorum gene aynı şekilde saçma sapan benzeri bir konu açmışsın..sakal mı bıyık mı var sende onu merak ettim...
eminim sen bunlardan yakışıklısındır :D güncelleme...
benim kim oldugum devlet sirri mi?:D
yoo sen geçen gün benzeri bir konu açmıştın ve ne hikmetse engellemişsin beni sanki çok ta meraklıyım sarışın sakallı bişisinn işte :D sır değil yani
yo degilim vallah bak :D
bırak hocam ya..değilsen eğer git ispanyaya iyi piyasa yaparsın işte :D
Biliyorum bende gittim
erkegin kezbani da cekilmiyor :) herkese eksi puan vermis biri haha :D
8 Türk erkeği :D
kezbaniçelere selam :)
yavrum sen bu linktekilere yakışıklı diyorsan gerçekten üzüldüm haline :)
piqe ye yakışıklı dıyenden ne beklıycen :D
aynennn
aynen :(
pikenin nesi varmış taş gibi adam
ispanyol erkeklerine koyim ya. iskandinav erkekleri varken.
türk erkeklerini es geçmeyelim