Uzun bir hikaye olacak sanırım :) Askeri ogrenciydim. Kendimi sürekli geliştirmeye çalışıyordum. dersler dışında büyük komutanların hayatını araştırıp nasıl bu kadar büyük komutan olmuşlar incelemeye çalışıyordum. bunun yanı sıra insanların vücut dilini okumak icin kitaplar aliyordum. buyuk komutan olmakti hayaller. daha sonra evlilik vardi hayallerimde. vatana millete faydamiz olsun istiyordum ama okulların kapatılmasına müteakip Süleyman Demirel Üniversitesine geçiş yaptırdılar gitmek istemiyorum. Şimdi yeniden üniversiteye hazırlanıyorum evden dışarı çıkmıyorum desem yeridir. eşit ağırlık öğrencisiydim şu an sayisaldan hazırlanıyorum. herşey paramparça olmuş ve psikolojimin sınırlarını zorluyorum resmen.
kendimi güzel bir uğraş buldum. ailemin soyağacini çıkarmaya çalışıyorum herkesten bilgiler alıyorum. dedemden, babannemden, dedemin kardeslerinden... büyük dedelerimde askermis, ailemin kitabini yazacağım. üniversitemi bitirip çalışmak ve daha sonra hayatımın kadınıyla evlenmek istiyorum. öncelikle sağlıklı olması dileğiyle Allah'in izniyle bir kız çocuğum olsun istiyorum. kız çocuklarını çok seviyorum. bir miktar para biriktirip yaşlandıktan sonra memleketim olan köye dönüp orda manevi bir hayat yaşamak istiyorum (eşimin bu fikri kabul edeceğini umuyorum). dolmuşa veya arabayla bir yere gitmek yerine yürümek istiyorum. toprakla uğraşmak, doğayı tanımak istiyorum. büyük bir bahçe alıp tellerle çevirip oraya alabildiğim kadar hayvan alacagim. köpek, inek, koyun, tavuk, kedi. hatta kedi ve köpeği yavru halinde alıp onları dost olarak yetiştirmek, kavgayla bir yere varilamayacagini öğretmek istiyorum. kendi sebzemi meyvemi yetiştireceğim..
eksoz gazından, gürültüden uzak, somurtkan onlarca komşu yerine güler yüzlü bir kaç komsumla huzurun bol olduğu bir yaşam istiyorum. torunlarım olacak onlar gelecek onları büyük dedelerini anlatacagim, onları maddiyattan çok manevi şeyler bırakmaya çalışacağım. insan, doğa, hayvan sevgisini anlatacağım. 20 tane Mercedes araba 100 daireniz olsun diye öğütler vermeyeceğim. Hayata başka boyutlarla bakmalarını isteyeceğim...
konu dışı oldu ama içimi döktüm biraz.. teşekkür ederim.
Yine de yaşıyoruz işte. Belki çocuk falan yaparız. Ne bileyim bitmeyen pil falan yapar dünyayı daha iyi bir hale getirir bakarsın o çocuk ama pek umutlu değilim. Özellikle dünyadan umudum yok.
En İyi Cevaplar