Psikoloğa gidenler, psikolog size yardımcı oldu mu?

bende aşırı agresiflik tahhammülsüzlük ve mutsuzluk var uzun zamandır. çok çabuk sinirleniyorum annemden bıktım bir konuşuo dahada susmuo yaa.. çok fazla arkadaşım yok sosyal biri değilim içine kapanık biriyim asosyalim yani gitsemmi sizce?
Psikoloğa gidenler, psikolog size yardımcı oldu mu?
Cevapla