Parayı alır orada beklerim, aramaya gelen olana kadar beklerim, bir kere başıma geldi 30 tl buldum parayı bulduğum yerde dolaşıyor insanları süzüyordum yine bir 30 tl daha buldum arayan olmadı polise varecektim ama benimde çok ihtihacım vardı babamı aradım oda o gün 60 tl kaybetmiş bir işaret gizemli bir olay gibi geldi bende hava katarınca parayı kullanma kararı aldım harcadım
yani özel cevap seçeneği koyuyorsunuz ama ayarlarınızdan mesaj almanız kapalı olduğu için bu seçenek yapılamıyor özel mesaj gönderemezsiniz diyor. öğrenemediniz şu siteyi kullanmayı bir de guru olacaksınız.
Bundan 5 ay önce yeni salon açılırken gece ufak bir bayan çantası buldum, arabanın dibine düşmüş kameralara baktık ve aracı orda ki kuaför sayesinde bulduk, bir bayan düşürmüş ve emekli babasının parasıymış cidden aşırı üzgündü 14bin euro civarında bir miktar vardı, cidden parayı aldıklarında li
En İyi Cevaplar