Otobüste veya metroda yanınızda yakışıklı/güzel biri olunca içinizden sarılmak geliyor mu?

Ayakta olduğunuz durumlarda ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç sorumu temsil eden fotoğraf koymuyo bu Ks tam olarak böyle bir durum değil kastettiğim
Otobüste veya metroda yanınızda yakışıklı/güzel biri olunca içinizden sarılmak geliyor mu?
Cevapla